Компанія заборонила політичну рекламу ще у 2019 році, коли перебувала під головуванням колишнього генерального директора Джека Дорсі.
Платформа X (Twitter) повертає політичну рекламу. Своє рішення керівництво Х обґрунтувало “прихильністю до свободи слова”. Про це у четвер, 31 серпня, пише .
“Починаючи з США, ми продовжимо застосовувати конкретну політику щодо проплачених політичних посад. Це включатиме заборону просування неправдивого або оманливого контенту, в тому числі неправдивої або оманливої інформації, спрямованої на підрив довіри громадськості до виборів, одночасно прагнучи зберегти вільний і відкритий політичний дискурс”, – заявили в компанії.
Зазначається, що Twitter створить глобальний центр прозорості реклами, аби кожен користувач міг переглядати політичні пости після “надійних процесів перевірки”.
Зазначимо, що рішення Twitter було ухвалене незадовго до чергових президентських виборів в Сполучених Штатах Америки, які заплановані на 5 листопада 2024 року.
У той же час, видання нагадує, що компанія заборонила політичну рекламу у 2019 році, коли перебувала під головуванням колишнього генерального директора Джека Дорсі. Він вважав, що політична реклама у Twitter це не про “свободу”, а про платний контент, що може мати деструктивні наслідки.
Нагадаємо, Ілон Маск придбав Twitter за 44 млрд доларів в листопаді минулого року. 23 липня поточного року він оголосив про зміну логотипа Twitter на букву Х на чорному тлі.
У Сомалі влада заборонила TikTok і Telegram.