Проте недавнє зростання на ринку може зупинитися, адже високі витрати на імпорт і процентні ставки починають "кусатися".
Про це пише Reuters.
Перші ознаки того, що російський аторинок і роль Китаю на ньому стабілізувалися після майже двох років потрясінь через санкції і вихід західних компаній після вторгнення росії в Україну, пише видання.
Сектор в минулому році зазнав падіння майже на 60%, Виробництво впало до пострадянського мінімуму і все ще далеке від рівнів, які передували вторгненню.
Цього року продажі та виробництво будуть найнижчими за останні 10 років.
До вторгнення росії китайські автомобілі становили менше 10% ринку рф, а влітку цього року частка продажів китайських брендів сягнула майже 56%. Такі дані опублікувало аналітичного агентства "Автостат" і його партнер - консалтингова компанія PPK.
Наразі китайські бренди продають близько 60 тисяч одиниць в місяць, а це 53%. Продажі включають імпортні автомобілі і авто, які вироблені в росії.
Такі китайські автовиробники як Haval, Chery і Geely, почали заробляти на виході західних виробників.
За даними китайської митниці, росія піднялася з 11-го місця і стала найбільшим експортним ринком Китаю для автомобілів, досягнувши в січні-жовтні $9,4 млрд. За аналогічний період минулого року експорт автомобілів до рф становив $1,1 млрд.
Щомісячні продажі машин в рф вдвічі перевищують показники минулого року.
Дані росстату свідчать, що виробництво автомобілів у вересні було майже втричі вище ніж рік тому і це підкреслює часткове відновлення сектору.