/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fdfac411961f5170fb5682d5fecefaadf.jpg)
Збій стільникового зв’язку AT&T у США порушив життєво важливі послуги
Збій стільникового зв’язку вранці в четвер вразив тисячі операторів АТ&Ткористувачів у Сполучених Штатах, порушуючи дзвінки та текстові повідомлення, а також екстрені служби у великих містах, включаючи Сан-Франциско.
Згідно з даними веб-сайту Downdetector.com, який відстежує збої, близько 8:15 ранку за східним часом було зареєстровано понад 73 000 інцидентів.
″Сьогодні вранці у деяких наших клієнтів спостерігаються перебої в бездротовому зв’язку”, - йдеться в заяві AT&T для CNBC. «Ми терміново працюємо над відновленням обслуговування. Ми заохочуємо телефонувати через Wi-Fi, доки послуга не буде відновлена».
Збій у роботі AT&T вплинув на здатність людей зв’язуватися зі службами екстреної допомоги, набравши 911, йдеться у дописі пожежної служби Сан-Франциско на платформі соціальних мереж X.
«Ми знаємо про проблему, через яку клієнти бездротового зв’язку AT&T не можуть здійснювати й отримувати будь-які телефонні дзвінки (включно з номерами 911)», — повідомила пожежна служба на платформі.
Downdetector показали користувачі Verizon, T-Mobileі UScellular також зіткнулися з перебоями.
У T-Mobile заявили, що збоїв у роботі не було, і мережа працює нормально.
«Downdetector, ймовірно, відображає проблеми, з якими стикалися наші клієнти, намагаючись під'єднатися до користувачів в інших мережах», — йдеться в заяві компанії, надісланій електронною поштою.
Представник Verizon, з яким зв’язався CNBC, сказав, що з мережею Verizon немає жодних проблем, і їхні клієнти постраждають, лише якщо вони спробують зв’язатися з оператором, у якого виникла проблема.
Він не надав інформацію про те, в чому може бути проблема з іншим перевізником, і не назвав іншого перевізника.

