/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fc597394f078d7b15c80e60f7ea3d8ffd.jpg)
Kyiv StratCom Forum: експерти обговорили, як боротися з російською дезінформацією
Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Міністерства культури та інформаційної політики України.
Зокрема, про взаємодію української держави із розробниками соціальних мереж розповів віцепрем’єр міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій України - міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F17d1b3bcd215a9ac148aacbd0ea50b14.jpg)
«Зараз ми бачимо великий потік дезінформації у соціальних мережах. Росія продовжує роками інвестувати у розповсюдження фейкового контенту. Саме тому нам потрібна чітка політика, що окреслює наступні етапи інформаційної війни в нашій країні. Ми як держава спільно маємо запропонувати план із власним баченням боротьби з дезінформацією», — зауважив він.
Голова Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв схарактеризував наявний стан медіасфери в Україні, яка зазнає змін після набрання чинності закону «Про медіа».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F6ccafa75e3d0aece97f47688f15e35f7.jpg)
«Все йде за планом. Медіа продовжують реєструватися, згідно з новими правилами, - і телебачення, і радіо, і онлайн-медіа. Стають на нові механізми органи регуляції та саморегуляції, на які ми покладаємо дуже багато надій, бо ідея закону від початку - максимально передати питання конкретизації регулювання до самих медійників», - зауважив він.
Водночас голова комітету підкреслив, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення працює для налагодження комунікації із компаніями-розробниками Телеграму, Ютубу, ТікТоку для узгодження дій у боротьбі з фейками.
Начальник управління преси та інформації Міністерства оборони України Іларіон Павлюк зазначив, що демократична країна, яка перебуває в стані війни, має звертати увагу на кілька факторів: правила безпеки під час публікації інформації, відповідальність перед суспільством за наданий контент, протидію інформаційним атакам ворога.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fcc962382494367d09528a6391e40212a.jpg)
За його словами, необхідно балансувати між цими пріоритетами.
Заступник начальника Головного управління розвідки Міністерства оборони України Вадим Скібіцький зауважив, що наразі є три зовнішні інформаційні загрози - російський інформаційний вплив, кампанії дезінформації та фейки, а також інформаційне панування на тимчасово захоплених територіях.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F10c1447288ec1b4ce615f72fc3600497.jpg)
«Передусім Росія впроваджує інструменти, аби ізолювати та контролювати медіапростір, здійснює інформаційно-психологічну обробку населення. На окупованих територіях рф вже розгорнула близько 2 тисяч вишок мобільного зв’язку для розповсюдження свого контенту. Також росіяни поширюють свої наративи через освіту та культуру», — зазначив він.
Як повідомляв Укрінформ, у середу, 27 березня, в Києві розпочався дводенний Kyiv StratCom Forum 2024: як комунікувати нові виклики перед Україною і світом (стратегія на майбутнє).
Фото Володимира Тарасова

