Як оптимізувати контекстну рекламу: оптимізація PPC-кампанії для покращення результатів
Як оптимізувати контекстну рекламу: оптимізація PPC-кампанії для покращення результатів

Як оптимізувати контекстну рекламу: оптимізація PPC-кампанії для покращення результатів

Одним із найуспішніших методів просування комерційного проєкту є запуск контекстної реклами. Як налаштувати PPC-рекламу й на що звернути увагу під час оптимізації – читайте далі у матеріалі.

Реклама Гугл Адс: налаштування

Налаштування реклами Гугл передбачає такі етапи:

  1. Вибір цілі РК. Ви можете вибрати ціль, як-от ріст продажів через сайт, збільшення кількості дзвінків тощо.
  2. Визначення ЦА. Окресліть цільову аудиторію за такими параметрами: вік, стать, місце проживання, інтереси, потреби.
  3. Вибір типу кампанії. Існує низка різновидів РК: пошукова мережа, КММ, торгова, локальна тощо. Виберіть тип, який є найбільш підхожим для вас.
  4. Встановіть бюджет і ставки. Визначте стратегію оплати за кліки й денне обмеження витрат.
  5. Створення оголошень. Вони повинні містити заголовок, чіткий опис і заклик до дії.
  6. Підбір ключових слів. Використовуйте комбінацію низькочастотних і високочастотних ключових слів.
  7. Запуск і аудит контекстної реклами. Запустіть РК і контролюйте її результативність.


Як оптимізувати контекстну рекламу

Постійно відстежуйте результати вашої РК і вносьте корективи, які допоможуть підвищити її ефективність. Рекомендуємо вам зосередитися на низці аспектів.

Ключові слова

Вони є основою PPC-реклами, тому важливо уважно вибирати їх і періодично аналізувати ефективність. Для цього врахуйте такі параметри:

  • Релевантність. Ключові слова мають відповідати тематиці сайту й інтересам і потребам ЦА.
  • Наявність мінус-слів. Це слова, які виключають показ вашого оголошення за нерелевантними запитами. Наприклад, якщо ви продаєте новий люксовий одяг, додайте мінус-слова «б/у», «недорого» тощо.
  • Відповідність запитам. Чим точніший тип відповідності, тим кращий показник релевантності й конверсії, але водночас зменшується охоплення аудиторії. Водночас ширший тип відповідності забезпечує більше охоплення вашої цільової аудиторії, але призводить до менших показників релевантності й конверсії. Вибирайте тип з огляду на цілі та бюджет.


Структура оголошень

Формування логічної структури оголошень передбачає систематизацію, де кожна кампанія повинна відповідати одному з ваших продуктів. Також погрупуйте оголошення, повʼязані з однією темою.

Ставка

Це сума, яку ви готові витратити за кожен клік на оголошення. Вона безпосередньо визначає позицію й частоту показів оголошень, а також впливає на вартість залучення клієнтів. Розмір ставок залежить від численних факторів, зокрема від конкуренції за ключовим словом. Щоб не переплачувати, важливо аналізувати конкурентів за ключами й вибирати ті, за якими ви можете дати унікальну пропозицію.

Професійне налаштування й оптимізація PPC-реклами

Щоб відразу запустити ефективну кампанію й уміло її оптимізувати, необхідні спеціальні знання та навички. Якщо ви не хочете займатися цим самостійно, звертайтеся до диджитал-агентства Ланет CLICK. PPC-фахівці здійснять налаштування контекстної реклами Гугл, яка гарантовано принесе бажані результати. З питань вартості послуг телефонуйте за номером +38 (044) 225-19-00 або пишіть на lanetclick@lanet.ua.

Источник материала
Поделиться сюжетом