Ось чому Комітет Єлисейських полів, організація, яка просуває культовий бульвар, оприлюднив новий план. Він передбачає витрати 250 мільйонів євро на "повторне зачарування" вулиці з метою відновлення її колишньої слави до 2030 року.
Який план?
План був представлений лише через день після того, як ділянку Єлисейських полів було перетворено на гігантський простір для пікніка, що викликало неабиякий інтерес у публіки.
Однак, проблема проспекту полягає не в пошуку нових способів залучення туристів, а в тому, як зробити його більш привабливим для самих парижан. Статистика, наведена France24, показала, що з усіх щоденних відвідувачів, які проходять тротуарами проспекту, менш як 5% були жителями Парижа.
По суті, з роками Єлисейські поля перетворилися на відкритий торговий центр, захоплений магазинами модних брендів, водночас стаючи дедалі галасливішим і переповненим через постійний рух на його шести смугах.
Так, згідно з планом реконструкції, який містить 150 пропозицій, одним із заходів буде скорочення кількості цих смуг на дві, щоб зробити проспект більш зручним для пішоходів і менш завантаженим автомобілями. Теж вдвічі збільшать ширину велосмуг.
Єлисейські поля хочуть зробити "привабливішими" / Фото Unsplash
Також мета – адаптувати алею до глобального потепління, збільшивши водопроникність ґрунту на 120%, висадивши 160 дерев та створивши гектар луків і клумб. Це також включає створення восьми "віталень для рослин", обладнаних сидіннями, тінню влітку та фонтаном. Крім того, організатори пообіцяли, що там буде створена "найкрасивіша у світі бігова траса".
Загалом план обіцяє знизити середню температуру на проспекті на сім градусів і перетворити його на кліматичний притулок під час спеки.
План збираються здійснити до 2030 року. Витратити на це хочуть близько 250 мільйонів €. Поки що пропозицію лише розглядає міська рада.
Ціни на квитки на Ейфелеву вежу зростуть на 20%
Знакова пам'ятка Франції – Ейфелева вежа – підвищує вартість квитків. Ціни зростуть на 20%.
Підвищення цін частково пов'язане зі зниженням доходу через пандемію: 2020-го Ейфелеву вежу відвідали менш як 1,6 мільйона осіб (хоча роком раніше продали понад 6 мільйонів квитків).
Ще одна причина – ремонтні роботи: гроші потрібні, щоб оновити ліфти та перефарбувати вежу. Очікується, що малярні роботи триватимуть до 2027 року, а також планується робота над ліфтами, що призведе до періодичного закриття.