Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні
Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні

У минулі вихідні FIA WEC повернулися на Circuit of the Americas для проведення Lone Star Le Mans, шостого етапу в сезоні 2024 року. Єдина команда, яка ніколи не випробовувала свій гіперкар в Остіні, Alpine Endurance Team провела інтенсивну програму вільних заїздів, щоб зібрати цінну інформацію перед кваліфікацією з Шарлем Мілезі та Міком Шумахером.

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні - Фото 1

Однак німець побачив, що його заїзд був скомпрометований трафіком ще до того, як до салону залетіла оса. Тим часом Шарль Мілезі продемонстрував чудовий результат, фінішувавши п’ятим у кваліфікації та четвертим у Гіперполі, показавши найкращий результат для Alpine A424 у цій категорії заїздів.

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні - Фото 2

Маючи дещо різні шинні стратегії на старті в неділю, Фердинанд Габсбург та Матьє Ваксів’є провели важкий перший заїзд. Хоча спочатку австрієць тримався на четвертому місці, незабаром йому довелося боротися з натиском суперників. Зіткнення з Кадилаком №2 відкинуло його назад, і він отримав штраф за проїзд по прямій. Тим часом, Матьє Ваксів’єр хоч і був обережним, але також втратив позицію.Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні - Фото 3

Незважаючи на складний старт, обидва пілоти відмовилися здаватися і почали своє повернення, працюючи разом, щоб максимально використати свій високий темп і відмінне управління енергією у потоці машин. Цю роботу продовжили Поль-Лу Шатен та Мік Шумахер впродовж другої години, а потім Шарль Мілезі та Ніколя Лап’єр в середині перегонів після ідеально виконаного одночасного подвійного стеку.

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні - Фото 4

Два гіперкари зі стрілкою «А» наблизилися до фінішу у прямих перегонах, що супроводжувалися напруженою боротьбою з Porsche, Lamborghini, Cadillac та Peugeot. Фердинанд Габсбург і Матьє Ваксів’єр продовжили своє сходження вперед. Повернувшись на лідируюче коло завдяки зупинці перед коротким жовтим світлом, Шарль Мілезі встановив найшвидше попереднє коло на гіперкарі №35, обігнавши BMW №15, в той час як Мік Шумахер також підвищив темп.

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні - Фото 5

Les Bleus вирішили виставити на фінальний спринт до картатого прапора подвійний склад гонщиків – Шарля Мілезі та Міка Шумахера. Будучи сьомим і дванадцятим відповідно після останнього піт-стопу, француз і німець відіграли ще більше за останню годину. А424 №35 піднявся на п’яте місце і випередив BMW №20, що стало найкращим результатом команди з моменту її повернення до прем’єр-ліги. Сестринський автомобіль з Міком Шумахером фінішував дев’ятим, що стало першим подвійним фінішем A424 в десятці найкращих.

Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні - Фото 6

Завдяки такому багатообіцяючому виступу та отриманим урокам команда Alpine Endurance Team повертається на четверте місце в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість у класі гіперкарів FIA, а також на перше місце серед новачків FIA WEC. Тепер команда зосереджується на передостанньому етапі сезону на Фудзі (13-15 вересня).

Класифікації

Lone Star Le Mans (COTA)

1.AF Corse Ferrari n°83

2.Toyota Gazoo Racing n°7

3.Ferrari AF Corse n°50

5.Alpine Endurance Team n°35

9.Alpine Endurance Team n°36

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість. Залік пілотів

1.Естре / Лоттерер / Вантур – 125 очок

2.де Вріс / Кобаяші – 113 очок

3.Фуоко / Моліна / Нільсен – 113 очок

13.Мілезі – 21 очко

14.Габсбург – 19 очок

17.Шатен – 11 очок

24.Лап’єр / Шумахер / Ваксів’єр – 3 очки

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість. Залік команд

  1. Toyota – 147 очок
  2. Porsche – 136 очок
  3. Ferrari – 128 очок
  4. Alpine – 37 очок
Источник материала
loader
loader