Рекламні бюджети йдуть від медіа на платформи, — спікери NAMSummit
Рекламні бюджети йдуть від медіа на платформи, — спікери NAMSummit

Рекламні бюджети йдуть від медіа на платформи, — спікери NAMSummit

Медіа, на думку медіаменеджерів, слід жити за рахунок користувачів.

Бюджети рекламодавців йдуть від медіа у платформи. Про це під час NAMSummit 19 вересня сказав Андрій Боборикін, «Українська правда».

«Не можна сказати, що рекламний ринок повернувся. Бюджети рекламодавців повернулись, але гроші йдуть від медіа у платформи, які більш ефективні у таргетингу. З’являються нові платформи, тікток, продаж реклами у телеграмі», — сказав Андрій.

На його думку, впродовж 5–10 найближчих років заробітки українських медіа будуть падати. Тому він бачить перспективу у читацькій підтримці.

Директор групи «Люкс» Роман Андрейко відзначив, що зараз пряма реклама стає менш затребуваною, натомість зростає інтерес до нативної реклами: «Ми заробляємо не на рекламі, а на тому, що вміємо робити — на виробництві контенту».

Дмитро Бондаренко, «Ліга», звертає увагу, що класична реклама дає лише 20% доходу.

Володимир Педорич, комерційний директор Tavr Media, розказав, що диджитал — додатковий заробіток для його радіогрупи. Оскільки основний прибуток досі надходить від прямої реклами. Однак при цьому, за його словами, компанія звертає увагу на відеоконтент в онлайні: «Зараз у Британії дослідження показує, що споживання онлайн домінує. Ми до цього готуємось».

Також він додав, що радіогрупа розробила свій додаток.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader