Відеоролики проєкта з популяризації медіаграмотності «Fake.Busters / Мисливці за фейками» у соцмережі «Тікток», створеного на початку грудня, зібрали понад 1 мільйон переглядів. Про це повідомила пресслужба нацпроєкта з медіаграмотності «Фільтр» у фейсбуці.
На сторінці «Fake.Busters / Мисливці за фейками» у тіктоці публікують серію відеороликів, які допоможуть підліткам тв молоді краще зрозуміти, як вберегти свої персональні дані, розпізнати шахрайство, вигаданий чи маніпулятивний контент та що не так із анонімними авторитетами з Інтернету.
У серії відеоскетчів герої потрапляють в життєві онлайн-пастки, сумніваються в інформації із соцмереж та намагаються розібратися, як варто реагувати на маніпуляції та фейки.
«Ми вирішили піти з тематикою медіаграмотності саме у TikTok, в якому українці проводять чимало свого часу та який є популярним майданчиком для поширення російської пропаганди. — розповіла заступниця керівника Центру протидії дезінформації Аліна Алексєєва. — За нашим задумом, такі відеосерії мають сприйматися як нативний контент, на противагу формальному навчанню. Тому ми вирішили спробувати гумористично-розважальний жанр і запросили впізнаваних для аудиторії TikTok-блогерів у якості акторів».
Розважально-просвітницький проєкт «Fake.Busters / Мисливці за фейками» у тіктоці здійснюється у співпраці з БО Smart Angel, за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії.
Наразі шість відео набрали понад 1 мільйон переглядів та близько 70 тисяч реакцій аудиторії — коментарів, вподобайок та збережень.
- Читайте також: Понад 46% учасників національного тесту з медіаграмотності продемонстрували високий результат
Фото: «Fake.Busters / Мисливці за фейками» у соцмережі «Тікток»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.