У 2024 році витрати користувачів на мобільні програми та ігри досягли рекордних $127 млрд, що на 15,7% більше у порівнянні з попереднім роком.
Зростання було забезпечене переважно за рахунок App Store, де витрати користувачів збільшилися на 24% до $91,6 млрд, тоді як витрати на Google Play знизилися на 1,5%, склавши $35,7 млрд.
При цьому загальна кількість завантажень програм скоротилася на 2,3%, склавши 110 млрд установок. На iOS було зафіксовано 28,3 млрд. завантажень (-1,1%), а на Google Play – 81,4 млрд. (-2,6%).
Більше того, випуск нових програм на Google Play впав на 60%, що свідчить про зниження інтересу розробників до платформи.
Лише 5% додатків пропонують платну передплату, однак саме на них припадає 48% усіх доходів. При цьому частка топ-10 додатків із виручки склала 13,7% від загального доходу.