«Хай живе король» і МАГА-хвилинки. У чому полягає агресивна медіастратегія адміністрації Трампа — WP
«Хай живе король» і МАГА-хвилинки. У чому полягає агресивна медіастратегія адміністрації Трампа — WP

«Хай живе король» і МАГА-хвилинки. У чому полягає агресивна медіастратегія адміністрації Трампа — WP

Адміністрація президента США Дональда Трампа перетворила свій пресцентр на «відділ швидкого реагування», який просуває вигідні Білому дому меседжі на всіх платформах, використовує інфлюенсерів і витісняє традиційні медіа. Про це повідомляє The Washington Post.

У січні акторка Селена Гомес опублікувала в Instagram відео, як вона плаче через депортацію адміністрацією Трампа дітей. Вірусний допис міг спровокувати загальнонаціональну стурбованість політикою президента США.

Команда, що відповідає за діджитал-стратегію Білого дому, відправила операторів брати інтерв'ю в матерів дітей, убитих іммігрантами. Білий дім також опублікував валентинку з обличчям Трампа і варіацією популярного віршика Троянди червоні, фіалки сині (Roses are red, violets are blue) — Приїдьте сюди нелегально, і ми вас депортуємо.

Білий дім також опублікував відео, стилізоване під ASMR-формат, зі звуком ланцюгів наручників депортаційного рейсу. Селена Гомес видалила своє відео без пояснення причини, а відео команди Трампа переглянули понад 100 мільйонів разів.

Як пише WP, адміністрація Трампа вирішила перетворити традиційний пресцентр Білого дому на «інфлюенсерський відділ швидкого реагування», що напряму поширює меседжі серед американців через меми, TikTok і подкасти. Після багатьох років спроб перешкодити роботі основних ЗМІ та нейтралізувати критичну журналістику союзники Трампа перейшли до просування «паралельного інформаційного всесвіту» соцмереж і правих фанатів.

У день звернення Трампа до Конгресу акаунт швидкого реагування Білого дому опублікував 207 дописів у X (майже дев’ять дописів на годину), включно з аудіофрагментами виступу, інтерв'ю прихильників і мемами з критикою демократів.

Протягом кількох хвилин після перепалки Трампа і віцепрезидента США Джей Ді Венса з президентом Володимиром Зеленським акаунти Білого дому заповнили відео з «головними заявами» американської сторони, фото — «шаблони для мемів» і зображення американського прапора.

У соцмережах Білий дім поширює свої тези на кожній платформі, намагаючись охопити користувачів, які відмовилися від традиційних медіа. Адміністрація Трампа готує розсилки на електронну пошту, що вихваляють успіхи Трампа, короткі відео Хвилинка MAGA з коментарями Левітт, і скоро почне розсилати прихильникам смс-повідомлення від Білого дому.

WP також зазначає, що команда працює над «олюдненням» президента — публікує мальовничі листівки зі снігопадом у Білому домі та залаштункові відео з Овального кабінету, де видно першу шпальту New York Post із магшотом Трампа, яка висить просто за дверима в золотій рамці. Також команда створює ефект шоку через фото закутих у ланцюги людей у транспортному літаку і портрет Трампа із золотою короною та підписом Хай живе король.

Діджитал-команда Білого дому складається з приблизно 12 співробітників у віці 20−30 років, які раніше не були дотичні до політики та мають «широку свободу дій для створення контенту», пише WP.

До уряду Трампа потрапили такі лідери громадської думки в соцмережах, як Роберт Ф. Кеннеді-молодший і Кеш Патель, які підсилюють його меседжі власними маркетинговими акціями. Трамп також сам публікує дописи, що мають на меті викликати резонанс — зокрема, створене ШІ відео про сектор Гази, перетворений на відбудований Трампом пляжний курорт.

«Нахабна тактика адміністрації в стилі передвиборчої кампанії покликана виділитися в переповненому контентом інтернеті та досягти виборців, які, на думку чиновників, жадають агресивних дій», — пише WP.

Адміністрація Білого дому вітає присутність на пресбрифінгах дружніх подкастерів і блогерів, які пропонують своїй аудиторії те, що прессекретарка Керолайн Левітт називає «навколоновинним контентом». Під час свого першого брифінгу вона закликала подкастерів, інфлюенсерів і творців контенту подати заявку на акредитований доступ до кімнати для брифінгів, яку тривалий час заповнювали новинні агентства. За даними Білого дому, відтоді заявки подали понад 12 тисяч людей, і кількох пустили на місця для «нью-медіа» поруч із трибуною прессекретарки.

Водночас, як зазначає WP, практично всі представники «нью-медіа» прийшли з правих ЗМІ, дружніх до Трампа, і ставлять на брифінгах питання, що лестять адміністрації.

Старша викладачка Школи міжнародних і суспільних відносин Колумбійського університету Аня Шиффрін зазначила, що створення вірусної мережі держЗМІ допомагає нинішній (і, можливо, майбутнім) адміністрації президента придушувати інакомислення.

Источник материала
loader
loader