Рекламний ринок у 2025 році може зрости до 10%, а при поганому сценарії очікується невеликий мінус, — Кривицький
Зростання рекламного медіаринку у 2025 році може скласти не більше як 5—10%, а при поганому сценарії очікується навіть невеликий мінус. Про це в інтерв'ю «Детектору медіа» сказав керівник телевізійного бізнесу «1+1 media» Максим Кривицький.
«Ми розраховували, що ринок у 2025 році зросте на 25% порівняно з фактичними показниками 2024-го. Ще наприкінці весни — на початку літа ми очікували саме такого розвитку подій. Однак ринок уже 2024 року не дотягнув до прогнозованих результатів, і зараз усе вказує на те, що зростання складе не більше як 5—10%, а при поганому сценарії буде навіть невеликий мінус», — сказав він.
За словами Кривицького, цього недостатньо для розвитку, тому в перспективі медіагрупі доведеться скорочувати проєкти, які перебувають у виробництві, а готові — переглядати, розтягувати на довший період.
«Більша частина запланованих проєктів буде відзнята цього року, однак частину ми змушені будемо поставити на паузу на певний період з обʼєктивних причин. Це засмучує, адже глядач очікує від нас зовсім іншого. Він чекає якісного програмування і контенту. Якщо ми не зможемо цього забезпечити, особливо на тлі розвитку платформ та інших технологій, глядач швидше втратить інтерес. І це серйозний виклик, з яким ми зараз живемо», — зауважив керівник телевізійного бізнесу «1+1 media».
Він зазначив, що нині «1+1 media» обʼєднує власні та партнерські бізнеси, розвиває ОТТ-платформу та диджитал-канали, активізує зусилля щодо інвестицій в кінотеатральні релізи і прагне монетизувати контент усіма доступними способами — через міжнародну дистрибуцію та гранти, співпрацю з Netflix.
«Раніше нашою першочерговою метою при створенні контенту було досягнути результату на лінійному ТБ, а вже потім ми планували, як і на яких інших майданчиках розміщувати його далі. Тепер підхід змінився: ще на етапі задуму ми визначаємо, де ми будемо його показувати, з якою періодичністю і з яким кроком для максимальної монетизації. І тільки після цього ухвалюємо фінальне рішення про запуск», — розповів Кривицький.
Водночас, за його словами, період окупності залишається тривалим навіть з урахуванням монетизації через лінійне телебачення, ОТТ, диджитал-платформи та міжнародні продажі.
Зараз «1+1 media» націлена на співпрацю з продакшнами, які об’єктивно оцінюють ситуацію, та створює контент у межах бюджету, що дає змогу зберегти якість, з мінімальним чи взагалі без відсотку виробничих витрат, що продакшн зазвичай додає до прямих видатків. Натомість продакшни можуть брати участь у розподілі доходів, що починається орієнтовно через три роки після випуску контенту.
Таким чином, зауважив керівник телевізійного бізнесу «1+1 media», фокус зміщується з короткострокових прибутків на довгострокову перспективу, що також дає продакшнам можливість забезпечити собі стабільність замовлень на довший період.
Раніше президент сейлз-хаусу Ocean Media Plus Андрій Партика в інтерв’ю «Детектору медіа» також сказав, що прогнозоване зростання рекламного ринку в Україні на 2025 рік становить 10%. Певне зменшення прогнозів він пов’язує з тим, що політична та воєнна ситуації весь цей час погіршувалися. За його словами, коли очікуване зростання зменшилося, стало зрозуміло, що кілька телегруп змушені відмовитися від окремих проєктів.
- Андрій Партика, Ocean Media Plus: Українська галузь розбазарює культурну гордість, продаючи контент західним платформам за копійки
- Як ОТТ-платформи змінюють медіаіндустрію й рекламний ринок в Україні
Фото: «1+1 media»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
В Украине готовят повышение тарифов на газ, но выборы могут все изменить
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2Fde0247e63b606df0cecbb55927d28666.jpg)
Скандал в Сервисном центре МВД с коррупцией: "Кристаллбанк" объяснил, почему принимает только наличные деньги
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbd560fb9edd1193d2060cae142010b02.jpg)
На украинских АЗС может произойти массовое снижение цен
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6615b7d0285820a208d66c0b03b7c173.png)
Даже умереть не дадут: отдельные виды ритуальных услуг подорожают на 30-40%
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb3c004bbb6a909d01bfc495f99cf1f5b.jpg)
Законопроект №11394: журналистка заявила, что власти могут скрыть цены на строительство Хмельницкой АЭС
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F8c3daa8f0e31589be11bdc450be9425c.jpg)
Тариф на газ может возрасти до 10 грн уже летом: в чем причина подорожания
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F9edf66d69d3ae86a8d3c18bf86c99316.jpg)