У "Дії" запустили тестування першого ШІ-сервісу
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що штучний інтелект стане частиною цифрових послуг для громадян і незабаром спростить отримання популярних документів. У "Дії" вже запустили тестування першого ШІ-сервісу. Про це Федоров заявив у ефірі телемарафону.
За словами міністра, на першому етапі ШІ-асистент відповідатиме на запитання користувачів, далі супроводжуватиме людину в процесі отримання держпослуг, надсилатиме довідки, а в майбутньому вестиме по всьому процесу отримання послуги. За словами міністра, разом із асистентом запуститься і перша послуга у ньому – довідка про доходи.
– У нашій команді штучний інтелект став частиною щоденних процесів – 70% нормативно-правових актів юристи аналізують за допомогою ШІ. І це лише один із кейсів оптимізації роботи, - додав Федоров.
Водночас міністр пояснив, що не хоче впроваджувати ШІ лише тому, що це сучасно. "Ми хочемо вирішувати конкретні проблеми людей", - зазначив Федоров.
- У травні стало відомо, що на порталі Дія з'явиться штучний інтелект. За попередніми даними, він допомагатиме знаходити послуги, довідки і в перспективі навіть спілкуватися голосом.
- З 1 червня у додатку "Дія" запрацював новий сервіс для бізнесу – мультишерінг.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F0c362ba5e6af7e08294b8bd578e7c203.jpg)
Названо побутові прилади, через які українці переплачують за електроенергію до 30%
Вчені назвали найефективніший спосіб щось запам'ятати
Прогноз магнітних бур на 13-5 жовтня: якою буде сонячна активність
Популярний криптогаманець показує нульовий баланс: користувачі панікують через технічний збій
У Швеції чоловік копав черв’яків для риболовлі, а натрапив на унікальний середньовічний скарб
Як штучний інтелект вплинув на ринок праці – дослідження
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Feab3a8f1c904219718c23d55855b7bb1.jpg)