/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1f67cf57b81b5868abac6a63e4eda56d.jpg)
Тільки захаращують простір: організатори назвали, що треба прибрати з домашнього офісу
Є низка речей, які професійні організатори радять, щоб ви якомога швидше викинули з домашнього офісу. Про це пише 24 Канал з посиланням на martha stewart.
Що потрібно прибрати з домашнього офісу
Експерт з організацій Аарон Ширлі наголошує, що безлад може уповільнити продуктивність. Тож краще прибрати декілька речей з цього простору. Зокрема:
Засохлі маркери та ручки, які не пишуть. Якщо письмове приладдя не працює, не варто їх накопичувати, а час викинути їх у смітник. Оберіть місце на столі для ручок, олівців чи маркерів, і зберігайте лише ті, в яких ще є чорнило.
Випадкові шнури від техніки. Стара техніка може займати місце, тим паче, якщо ви нею не користуєтеся, тож краще її перенести з домашнього кабінету. Також варто прибрати непотрібні вам шнури зарядних пристроїв до ваших старих телефонів, якими ви не користуєтеся, адже вони займають місце в шухлядах і в цьому безладі важко знайти щось потрібне.
Старі блокноти і планувальники. Тримання на робочому місці кількох блокнотів чи планувальників може призвести до непотрібного безладу і плутанини. Бажано переглянути кожен елемент, викинути всі застарілі блокноти та об'єднати важливі нотатки, дати і списки справ у впорядковану, ефективну систему.
Слід позбутися безладу на столі для ефективнішої роботи / Фото Unsplash (Mikey Harris)
Незалежно від того, чи обираєте ви цифрове рішення, чи паперовий планувальник, зберігання всього в одному місці полегшить організацію, дозволить ефективно відстежувати дедлайни та сприятиме наведенню ладу на робочому місці.
Непотрібні дублікати. Вам точно не потрібно декілька пар ножиць чи 3 однакові за розміром лінійки у шухляді в столі, тож це явно займає простір. Краще вибрати по одному з цих елементів і акуратно скласти в шухляді і коли вам вони будуть необхідні, ви не витрачатимете час і швидко зможе їх взяти.

