Чоловіча аудиторія переважає у 10 найпопулярніших українських онлайн-медіа, — дослідження ІМІ
Чоловіча аудиторія переважає у 10 найпопулярніших українських онлайн-медіа, — дослідження ІМІ

Чоловіча аудиторія переважає у 10 найпопулярніших українських онлайн-медіа, — дослідження ІМІ

У період аналізу ІМІ найбільшу частину чоловічої аудиторії мало «Новини.live» (75%), а найближчу до показників гендерного балансу читачів — ТСН (66%).

Чоловіча аудиторія переважає у 10 найпопулярніших українських онлайн-медіа.Про це свідчать результати дослідження ІМІ за підсумками другого кварталу 2025 року на основі показників платформи Similarweb.

Чоловіча аудиторія переважає у 10 найпопулярніших українських онлайн-медіа, — дослідження ІМІ - Фото 1

Згідно з дослідженням, у кожному з проаналізованих онлайн-медіа чоловіча аудиторія значно переважає жіночу (показник становить від 66% до 75%). У період аналізу найбільшу частину чоловічої аудиторії мало «Новини.live» (75%), а найближчу до показників гендерного балансу читачів — ТСН (66%).

В інших медіа цей показник має такі відсотки:

  • «Українська правда» — 69%;
  • УНІАН  — 67,4%;
  • «Цензор.нет» — 66,2%;
  • Oboz.ua — 72%;
  • «Кореспондент» — 66,4%;
  • «24 канал» — 71,5%;
  • «РБК-Україна» — 70,5%;
  • NV — 70,5%.

Найактивнішою віковою групою є читачі віком від 55 років. Згідно з дослідженням, УНІАН, Oboz.ua, ТСН, «24 канал» мають найбільшу частку читачів від 65 років. 

«Такий показник свідчить про стабільне перенесення інформаційної активності з телебачення до онлайну серед старшого покоління (чоловіків), яке є ключовим споживачем новинного контенту, судячи з даних Similarweb», — вважають аналітики ІМІ.

Водночас в «УП», NV, «РБК-Україна» та «Цензор.нет» зафіксували значно більшу частку молодших вікових груп (25–44 роки), а також більше міжнародної аудиторії (від 15% до 35%).

«Їхній трафік більше формується завдяки прямим заходам і органічному пошуку. Такі видання, як ТСН, УНІАН, Oboz.ua, "24 канал", фокусуються більше на старшій віковій групі, яка має пасивніше інформаційне споживання. Це видно за високим реферальним трафіком і переходами з пошукових систем», — пояснили в ІМІ.

Повний рейтинг найпопулярніших онлайн-медіа можна переглянути тут.

В ІМІ зауважили, що дані SimilarWeb щодо популярності медіа можуть містити похибку, тому оцінювати відвідуваність сайту краще за кількістю унікальних користувачів. Проте цих даних відкриті ресурси не показують.

Ілюстрація: ІМІ

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
исследование
Источник материала
loader
loader