/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fee74c66a4cdf8d4e9cc0922e0d61b63c.jpg)
У слід за Каннами: популярна країна обмежує круїзний туризм до 2030 року
У такий спосіб столиця хоче загальмувати стрімке зростання кількості туристів і розв'язати проблеми, пов'язані з надмірним туризмом. Про це пише 24 Канал з посиланням на Reuters.
Що буде з круїзним туризмом у Барселоні?
Важливим рішенням стала домовленість між міською радою та адміністрацією порту про скорочення кількості круїзних терміналів з 7 до 5. Ця зміна зменшить здатність порту одночасно приймати пасажирів круїзних лайнерів з 37 000 до 31 000 до кінця десятиліття.
Вперше в історії встановлюються обмеження на зростання кількості круїзних суден у місті,
– заявив мер Хауме Колбоні.
Адміністрація порту представила новий план, який передбачає об'єднання кількох терміналів в єдиний. Цей крок має на меті надати пріоритет круїзним суднам, які використовують Барселону як порт відправлення та прибуття, з метою заохочення туристів продовжити своє перебування в місті та збільшити свої витрати.
Крім того, влада підкреслила, що реконструкція полегшить підключення суден до місцевої електромережі, що, як очікується, призведе до скорочення викидів.
Яка ситуація в столиці Іспанії з круїзами?
Офіційні дані показують, що з січня по травень 2025 року Барселона пережила 21% зростання кількості круїзних суден і 20% зростання кількості пасажирів, що склало 1,2 мільйона, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Цей сплеск знаменує собою помітне прискорення після загального зростання пасажиропотоку на 20% з 2018 по 2024 рік.
Тому на тлі протестів проти туризму та занепокоєння щодо перенаселеності міста, було прийнято рішення про зменшення пропускної здатності пасажирського термінала.
До слова, раніше стало відомо і про обмеження в'їзду круїзним лайнерам у порту Канн.

