Meta припинить показ політичної реклами у Фейсбуці та Інстаграмі в ЄС
Meta припинить показ політичної реклами у Фейсбуці та Інстаграмі в ЄС

Meta припинить показ політичної реклами у Фейсбуці та Інстаграмі в ЄС

Американська компанія мереж Meta, яка володіє соцмережами Фейсбук та Інстаграм, оголосила, що вже з жовтня цього року припинить показ політичної, виборчої чи соціальної реклами в Європейському Союзі.

Про це йдеться у блозі компанії, опублікованому у п’ятницю, 25 липня, передає Укрінформ.

"З початку жовтня 2025 року ми більше не дозволятимемо політичну, виборчу та соціальну рекламу на наших платформах у ЄС. Це складне рішення, яке ми ухвалили у відповідь на майбутній регламент ЄС щодо прозорості та таргетування політичної реклами (TTPA), який створює значні операційні труднощі та правову невизначеність", - заявили в Meta.

У компанії нагадали, що з 2018 року мають інструменти, які забезпечують більшу прозорість реклами про політику, вибори та соціальні питання, ніж будь-яка інша платформа, онлайн чи офлайн.

"Рекламодавці, які розміщують цю рекламу, повинні пройти процес авторизації, підтвердити свою особу та місце проживання, а також додати до цієї реклами застереження, що вона була оплачена. Потім ця реклама зберігається в нашій загальнодоступній бібліотеці реклами, де кожен може побачити інформацію про таргетування та скільки на неї було витрачено",- додали у Meta.

У компанії висловили жаль через майбутній регламент ЄС.

"На жаль, TTPA вводить значні додаткові зобов’язання до наших процесів і систем, що створює неприйнятний рівень складності та правової невизначеності для рекламодавців і платформ, які працюють в ЄС", - зазначили у Meta.

Зокрема, наводиться приклад того, що TTPA встановлює значні обмеження на таргетування та показ реклами, що обмежує те, як рекламодавці, які займаються політичними та соціальними питаннями, можуть охопити свою аудиторію, і призводить до того, що люди бачать менш релевантну рекламу на платформах соцмереж.

Euractiv додає, що загальноєвропейські правила щодо прозорості політичної реклами набудуть чинності з жовтня. Їхньою метою є обмеження маніпуляцій інформацією та іноземного втручання під час виборів.

Як повідомляв Укрінформ, понад 200 французьких ЗМІ, серед яких TF1, France Télévisions, Radio France та Le Figaro, подали до суду на американську компанію Meta, якій належать Фейсбук та Інстаграм, звинувативши її у незаконному зборі персональних даних користувачів у сфері інтернет-реклами.

Фото: АА

Теги за темою
Євросоюз
Джерело матеріала
loader