Покоління зумерів цілковито змінило підхід до подорожей
Покоління зумерів цілковито змінило підхід до подорожей

Покоління зумерів цілковито змінило підхід до подорожей

Компанія Full Frame Insurance провела опитування і з'ясувала, на що орієнтуються зумери (молодь, яка народилася з 1997 по 2012 рік) під час планування своїх подорожей. Про результати дослідження повідомляє New York Post, пише «Главком».

Майже 60% опитаних заявили, що планували майбутні поїздки з огляду на «привабливість» людей на фотографіях. Причому зумери замислювалися про красу не лише місцевих жителів, а й інших туристів.

Мандрівники покоління Z також спеціально вибирають місця для відпочинку, які матимуть гарний вигляд на фотографіях. Деякі респонденти навіть зізналися, що переривали поїздки, якщо знімки не виправдовували їхніх очікувань.

До слова, покоління зумерів потерпає від «кризи чверті життя». Для багатьох молодих людей, особливо представників покоління Z, роки, які мали стати найкращими в житті, виявилися зовсім іншими. Молодь у віці приблизно від 20 до 35 років переживає періоди значного стресу, тривоги та невпевненості в собі. 

Источник материала
loader
loader