/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F997f55af57dd911f341dd4f7e1a1b4de.jpg)
Найменший позашляховик Jeep вироблятимуть у Південній Америці з урахуванням регіональних особливостей
На тлі тимчасового припинення роботи низки європейських заводів, Stellantis активізує діяльність в інших регіонах. Найменший позашляховик Jeep вступає в нову фазу – з 2026 року Avenger почнуть випускати в Південній Америці на виробничому майданчику в Ріо-де-Жанейро. Модель, представлену ще 2022 року, тепер будуть виробляти локально для бразильського ринку.Зараз ця субкомпактна модель випускається в Польщі на заводі у Тихах, де також виробляють споріднені Fiat 600 та Alfa Romeo Junior. Avenger створювали як вхідну модель до лінійки позашляховиків Jeep, що дозволило бренду закріпитися на популярному європейському ринку малих кросоверів.З 2026 року завод у Порту-Реалі додасть Avenger до своєї виробничої програми, де вже випускаються Citroen C3, C3 Aircross та Basalt. Цей крок відкриває Jeep шлях до виходу на бразильський ринок – найбільший в Південній Америці та ключовий для сегмента малих позашляховиків.Stellantis інвестує 3 мільярди реалів у розвиток заводу Порту-Реал у період з 2025 по 2030 роки. Мета інвестицій – розширення виробництва, посилення ланцюга поставок та впровадження нових технологій у регіоні. На початку 2025 року компанія вже найняла 300 нових співробітників і готується до співпраці з п’ятьма новими постачальниками.Рішення про збірку Avenger у Бразилії вперше підтвердили у травні під час святкування 10-річчя Jeep у країні. Новий позашляховик стане четвертою моделлю Jeep, що виробляється локально, разом із Renegade, Compass та Commander.Бразильська версія Jeep Avenger, за повідомленнями, матиме низку відмінностей від європейського аналога, що обумовлено потребами місцевих покупців. Хоча характерний дизайн екстер’єру збережуть, а довжина 4084 мм залишить модель у конкурентному середовищі з VW Tera, Fiat Pulse та Renault Kardian, у салоні можуть з’явитися ринковоспецифічні особливості та оновлена структура комплектацій.Найсуттєвіші зміни можуть стосуватися технічної частини. Якщо субкомпактний позашляховик зараз пропонується з турбованим 1.2-літровим трициліндровим двигуном у звичайному та 48V м’яко-гібридному виконанні, а також у повністю електричній версії, то бразильська модель може отримати двигун Fiat – турбований 1.0-літровий трициліндровий агрегат із 12V м’яко-гібридною системою та можливістю використання палива з різним вмістом біоетанолу. Аналогічну силову установку вже використовують у Peugeot 208 та 2008, які також побудовані на платформі CMP.Очікується, що всі деталі щодо бразильської версії моделі стануть відомі під час локального запуску в найближчі місяці. Гуго Домінгес, віце-президент Jeep з Південної Америки, зазначив: Локалізація виробництва Avenger у Бразилії відображає загальну тенденцію автовиробників до адаптації продукції під регіональні особливості. Використання гнучкого палива та специфічних технічних рішень може стати вирішальним чинником у конкурентній боротьбі за бразильського споживача, що традиційно віддає перевагу доступним та універсальним автомобілям. Інвестиції Stellantis також свідчать про довгострокову стратегію зміцнення позицій у ключовому регіоні, що може вплинути на подальший розподіл виробничих потужностей між континентами.

