Усі без винятку найбільші мережі АЗС збільшили податкові виплати цього року. Однак радіти передчасно, адже тепер черга за нелегальними АЗС, які отримують дедалі більші переваги на тлі зростаючої податкової дисципліни в галузі. Про це читайте у статті Сергія Куюна, директора ТОВ "Консалтингова група А-95", - "Сховані резерви. Заправні мережі розкривають свій податковий потенціал".
Нафтогазова асоціація влітку налічила 428 АЗС з ознакою нелегальності, але загалом таких станцій значно більше.
"Це компетенція Бюро економічної безпеки і Нацполіції, які чомусь не помічають такого ганебного явища (нелегальних АЗС. — С.К.). Державна податкова служба також має посилити контроль за дотриманням податкового законодавства", — заявив голова комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.
Є також проблема з контролем за станціями із ліцензіями. Одним із двох драйверів зростання стало запровадження авансової сплати податку на прибуток підприємств, який сплачується на кожну ліцензію на роздрібну торгівлю пальним.
"Абсурдність ситуації в тому, що реєстр ліцензій закрито рішенням Кабміну на період дії військового стану. Отже, ані спостерігачі, ані споживачі пального наразі не можуть пересвідчитись у легальності АЗС. Яку військову таємницю становлять об’єкти, що стоять на вулицях, позначені на Гугл-картах, сайтах та у додатках паливних операторів, — невідомо. Відповідно, і визначити нелегальні об’єкти або підроблені ліцензії неможливо. Відкриття бази ліцензій — необхідний крок, який не несе жодних загроз, проте дуже гальмує подальше підвищення прозорості ринку", - пише автор статті.
З іншими статтями автора можна ознайомитися за посиланням.