Threads пропонує нові функції для подкастерів, прагнучи стати місцем для обговорення шоу
Threads пропонує нові функції для подкастерів, прагнучи стати місцем для обговорення шоу

Threads пропонує нові функції для подкастерів, прагнучи стати місцем для обговорення шоу

Threads, конкурент від Meta платформі X, тепер почне орієнтуватися на певний тип творців: подкастерів. Компанія заявила у вівторок, що Threads зосередиться на тому, щоб залучити більше обговорень навколо подкастів до свого застосунку та допомогти творцям просувати свої шоу.

Спочатку Threads запровадить кілька нових функцій, які допоможуть у цьому. По-перше, посилання на подкасти у стрічці матимуть унікальний та виразніший вигляд із барвистими фонами та мініатюрами зображень, що зробить їх легшими для виявлення.

Тим часом творці отримають спеціальне місце у своїх профілях користувачів для додавання посилання на свій подкаст. Threads стверджує, що ці посилання, які аналогічно розроблені для того, щоб виділятися, допоможуть подкастерам краще просувати свої шоу та розширювати свою аудиторію.

У наступному році за цими функціями з’являться інші, які також будуть зосереджені на обслуговуванні подкастерів та їхніх слухачів, повідомив TechCrunch речник Meta.

Threads пропонує нові функції для подкастерів, прагнучи стати місцем для обговорення шоу - Фото 1
Зображення надано: Threads

Meta пояснила, що зацікавлена ​​у спільноті подкастів, оскільки бачить потенціал у тому, щоб стати фактичним місцем, де люди можуть обговорювати шоу та взаємодіяти з творцями. Сьогодні такі дискусії поширюються в соціальних мережах, на таких сайтах, як Reddit, X, Facebook та Instagram, а також на платформах, де транслюються подкасти, таких як YouTube та Spotify (останній додав підтримку коментарів минулого року).

Компанія також намагається використовувати глибокі зв'язки подкастів з культурою, що може стимулювати дискусії та заохочувати взаємодію. Threads наразі має понад 400 мільйонів активних користувачів щомісяця та 150 мільйонів активних користувачів щодня, що менше, ніж у його конкурента X, який заявляє про 600 мільйонів активних користувачів щомісяця. Захоплення спільноти подкастів, або навіть її частини, може допомогти значно скоротити цей розрив.

Threads пропонує нові функції для подкастерів, прагнучи стати місцем для обговорення шоу - Фото 2
Зображення надано: Threads

Однак, хоча Threads буде орієнтований на обговорення, що виникають в результаті подкастів, компанія повідомила TechCrunch, що не має наміру бути платформою для розповсюдження подкастів.

Натомість компанія зосередиться на наданні ведучим подкастів більше інформації та аналітики про те, як розмови навколо їхніх шоу резонують з шанувальниками. Вона також має намір розробити більше функцій, які допоможуть людям знаходити подкасти, які їм можуть сподобатися, та зв’язувати подкастерів і слухачів через розмови.

Це не перший випадок, коли Threads орієнтується на творців контенту, щоб відрізнити свою соціальну мережу від X, Bluesky та інших у цьому просторі.

Threads пропонує нові функції для подкастерів, прагнучи стати місцем для обговорення шоу - Фото 3
Зображення надано: Threads

У травні компанія надала творцям можливість додавати до п’яти посилань у свій профіль, що дозволило їм просувати свою присутність в Інтернеті, зокрема на інших сайтах соціальних мереж, відеоплатформах, блогах та портфоліо. Нещодавно компанія також почала дозволяти творцям ділитися довшими думками та поглядами за допомогою функції текстових вкладень .

Мета каже, що користувачі можуть очікувати, що Threads досліджуватимуть більше функцій, зосереджених на обговореннях подкастів, у найближчі місяці.

Источник материала
loader
loader