/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0f3922e2f83d11f24415d9eeb887045c.jpg)
У Cloudflare пояснили причину глобального збою, через який не працювали сайти по всьому світу
Про це повідомляється на сайті компанії, передає Укрінформ.
Зазначається, що проблему спричинила внутрішня помилка, а саме зміна прав доступу в одній із систем баз даних, через яку система згенерувала некоректний конфігураційний файл для модуля Bot Management.
Розмір файлу збільшився вдвічі, що перевищило встановлені межі. В результаті це призвело до збою в роботі програмного забезпечення, що обробляє трафік низки сервісів Cloudflare, а також масштабного погіршення роботи клієнтської мережі та інших сервісів компанії.
Спочатку у компанії помилково підозрювали масштабну DDoS-атаку, однак пізніше з’ясувалося, що помилка виникла у внутрішній логіці оновлення конфігурації Bot Management. Після ідентифікації проблеми Cloudflare зупинила поширення некоректного файлу та оновила його до попередньої стабільної версії.
Повне відновлення інфраструктури завершилося о 17:06.
У Cloudflare вибачилися за інцидент та зазначили, що працюють над посиленням захисту від подібних збоїв.
«З огляду на важливість Cloudflare в екосистемі Інтернету, будь-яке відключення будь-якої з наших систем є неприйнятним. Те, що протягом певного періоду часу наша мережа не могла маршрутизувати трафік, є дуже болючим для кожного члена нашої команди. Ми знаємо, що сьогодні ми вас підвели», - зазначили у компанії.
Як повідомляв Укрінформ, 18 листопада у світі стався масштабний збій Cloudflare, не працювала велика кількість сайтів, зокрема ChatGPT та соціальна мережа X.
Програмне забезпечення Cloudflare використовується сотнями тисяч компаній по всьому світу, виступаючи буфером між їхніми вебсайтами та кінцевими користувачами і працюючи над захистом їхніх сайтів від атак, які можуть перевантажити їх трафіком.
Фото: Unsplash

