Як працювати в офісі під час пандемії коронавірусу: поради Супрун
Як працювати в офісі під час пандемії коронавірусу: поради Супрун

Як працювати в офісі під час пандемії коронавірусу: поради Супрун

Про це написала ексочільниця МОЗ Уляна Супрун на своїй сторінці у фейсбуці.

Організація простору і роботи в офісі під час пандемії COVID-19.

Дотримання фізичної дистанції у два метри, відтак в офісі має бути достатньо простору для цього.

Для цього не обов'язково робити окремі помітки на підлозі, краще пояснити співробітникам про важливість фізичного дистанціювання та як можна дотримуватися безпечної дистанції.

У спільних приміщеннях (кухня, конференц-зал) встановити ліміт кількості осіб, які можуть там знаходитися, аби не виникало великих скупчень людей.

"Цей ліміт варто планувати з огляду на можливість дотримання фізичної дистанції у приміщенні.

Логічно, що менша площа приміщення, то менше людей в ньому може знаходитися.

Наприклад, розставте столи та стільці на відстані двох метрів, розставте антисептики також на безпечній відстані один від одного, аби за потреби ним скористатися, не утворювалися черги", – порекомендувала Супрун.

Видрукуйте і розвішайте інструкції про те, як правильно мити руки і як користуватися антисептиком.

Це корисно буде зробити в усіх робочих приміщеннях, туалеті, кухні, біля дзеркал.

А також треба забезпечити всім необхідним для дотримання гігієни рук.

Додамо, що варто поставити антисептики у місцях, де співробітники зможуть обробити руки до того, як зайти в приміщення, наприклад, прямо на вході.

Закріпити за кожним працівником в офісі визначений робочий простір.

У компаніях краще припинити практику, коли співробітники змінюють робочі місяці і, скажімо, кожного разу користуються новими комп'ютерами.

Як працювати в офісі під час пандемії коронавірусу: поради Супрун - Фото 1

Провітрювання і чистота повітря.

Регулярно провітрюйте приміщення, просто відкриваючи вікна.

Зараз можна тримати вікна відчиненими протягом дня.

Якщо такої змоги немає, робіть провітрювання щонайменше раз на 1-2 години.

Якщо є кондиціонери — обов’язково проведіть очищування фільтрів.

Організація роботи та графіку.

Розробіть графік змін, аби не всі працівники одночасно приходили в офіс.

"Частина може продовжувати працювати вдома, потім змінювати іншу, яка почала роботу в офісі.

Плануйте це з огляду на специфіку вашої діяльності… Великі обговорення і зустрічі продовжуйте у форматі онлайн.

Запропонуйте працівникам, які входять до групи ризику (людям старшим за 60 років, люди, що мають серцево-судинні хвороби, цукровий діабет, хвороби легень) продовжувати працювати з дому далі", – додала ексочільниця МОЗ.

Очищення поверхонь та дезінфекція.

Найбільш ефективними для дезінфекції поверхонь є розведені побутові відбілювальні розчини, спиртові розчини, що містять щонайменше 70% спирту, та найбільш поширені побутові засоби для дезінфекції.

"Захворів — сиди дома".

Заохочуйте працівників не виходити на роботу, якщо вони мають симптоми гострої респіраторної інфекції.

Також обговоріть зміни у роботі, оплату і все, що стосується цього питання, аби працівники знали свої права і мали алгоритм дій у різних випадках.

Теги за темою
Коронавірус Коронавірус в Україні Карантин Здоров'я Здорове життя Анастасія Манюхіна Уляна Супрун
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader