/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fcea60931022ef71df7bfe630e38b6dbf.jpg)
ООН веде переговори зі страховими компаніями для відновлення перевезень зерна з України
Страхова корпорація Lloyd’s of London веде переговори з Організацією Об’єднаних Націй про надання страховки для українських зернових вантажів у разі досягнення нової угоди щодо чорноморського коридору.
Про це повідомив у четвер агентству Reuters генеральний директор компанії Джон Ніл.
Повідомлення про страховку з’явилися на тлі спроб Туреччини, яка є членом НАТО, переконати Росію повернутися до Чорноморської зернової ініціативи. Програми експорту зерна з портів України, розробленої за посередництва ООН і Анкари. У липні Москва вийшла із зазначеної зернової угоди, поклавши край року захищеного експорту з українських портів в умовах війни.
– Чи раді ми і чи можемо ми продовжувати надавати страховки в разі, якщо коридор знову запрацює і буде відновлений? Відповідь на це запитання – так, – сказав Ніл.
Він додав, що корпорація Lloyd’s of London веде активні переговори з ООН щодо того, як це може статися. За його словами, ці переговори включають у себе можливість того, що страхове покриття може бути структуроване інакше, ніж раніше.
Важливо зазначити, що забезпечення страхового захисту має вирішальне значення для вантажів, які залишають Україну.
– Якби не втручання ООН і не дозвіл ООН, ми б не стали санкціонувати страхування, – сказав Ніл.
За його словами, збитки ринку Lloyd’s від конфлікту в Україні, за вирахуванням перестрахування, становили близько $1,74 млрд.
Ніл додав, що ринок Lloyd’s також готовий надати підтримку особам, які працюють в українському внутрішньому страховому секторі.
Паралельно з цим страхова компанія Beazley застрахувала судна в зерновому коридорі, а також в окремому гуманітарному каналі, який Україна створила останніми тижнями, щоб дати можливість суднам, що застрягли в Україні, покинути країну, повідомив Reuters у четвер генеральний директор компанії Адріан Кокс.
– Ми працюємо на цьому ринку, щоб забезпечити страхування, необхідне для того, щоб ці судна могли почати рух, – додав Кокс.
Раніше, після проведених у Сочі переговорів між президентом РФ Володимиром Путіним і президентом Туреччини Реджепом Ердоганом, стало відомо, що Кремль не планує повертатися до Чорноморської зернової ініціативи, яку зірвав у липні.
Тим часом український лідер Володимир Зеленський заявив, що на початку вересня ще два судна успішно вийшли через тимчасовий зерновий коридор з України.
Фото: Мінінфраструктури

