Київська влада злила тендери на будівництво метро горе-бізнесмену, власнику ТОВ «Автострада» Максиму Шкілю
Київська влада злила тендери на будівництво метро горе-бізнесмену, власнику ТОВ «Автострада» Максиму Шкілю

Київська влада злила тендери на будівництво метро горе-бізнесмену, власнику ТОВ «Автострада» Максиму Шкілю

Поки український народ під час війни працює задля підтримки економіки країни, стан якої наразі є критичним Київська влада продовжує зливати великі будівельні проєкти під горе-бізнесмена Максима Шкіля, використовуючи методи недобросовісної конкуренції та фактично розкрадаючи державні кошти. Таким чином, тендери на ремонт метро від станції Деміївська (445 млн грн)

UA-2023-12-22-001436-a та тендер на будівництво метро Виноградар (14 млрд грн) опинилися в руках шахрая Максима Шкіля.

Хто такий горе-бізнесмен Максим Шкіль та чому він має такі привілеї?

Максим Шкіль зберігає пухкий гаманець з часів Януковича, де він панував у комсомолі від «Партії регіонів» та справжнє щастя припало Максиму коли міністром став його кум. Незаконний вивіз граніту з Чорнобильської зони, десятки незаконно виграних тендерів та після імітація роботи - типовий почерк Шкіля. Бізнесмен разом із своїми поплічниками полюбляють залякувати правоохоронців та народ власними фантазіями про дружбу з американськими лобістами, насправді являючись звичайними шахраями.

Чи має група компаній «Автострада» досвід, кваліфікацію та обладнання для будівництва метро?

скриншот

Підконтрольні Максиму Шкілю компанії «Автострада» не мають жодного досвіду, ліцензій, кваліфікацій та навіть обладнання для будівництва метро. Після незаконного виграшу тендеру компаніями Шкіля, Київська влада обіцяла завершити ремонт/будівництво метро за 3 місяці, проте за цей час компанією-виконавцем не було розроблено навіть плану робіт. Що казати про обладнання? Компанія не надала жодного чинного документу, який підтвердив би наявність спецтехніки для виконання роботи, а сам власник розповів історію, що має американське обладнання, яке не потребує реєстрації в Сполучених Штатах. Звучить досить дивно, адже будівництво знаходиться в Україні, де діє українське законодавство.

Скільки часу киянам доведеться чекати на повноцінну роботу Київського метрополітену?

Оскільки виконавець робіт, а саме підконтрольна Максиму Шкілю ГК «Автострада», та керівник «Київськогометрополітену» Віктор Брагінський, на якого вже заведені кримінальні справи, фактично розікрали кошти з державного бюджету, що були виділені на ремонт/будівництво метрополітену, а наразі займаються імітацією робіт, не маючи навіть зареєстрованого плану виконання — терміни відновлення роботи метрополітену лишаються невідомими.

Чому тендер на відновлення та будівництво не отримали добросовісні компанії?

Керівник «Київськогометрополітену» Віктор Брагінський, що має у підлеглих всю родину та злочинець-бізнесмен Максим Шкіль мають дружні відносини на підставі грошового інтересу. Задля чергового відмиття коштів через компанію «перевіреного» Максима Шкіля було створено неконкурентні умови, а саме минулорічний грошовий оборот компанії більше ніж 7 млрд грн, що унеможливило участь у тендері добросовісним компаніям. Проте, сам Шкіль в своїх власних деклараціях вказує фальшиві цифри, що навіть приблизно не відповідають його багатомільярдним відмитим коштам з державного бюджету.

Чи проводиться наразі розслідування за фактом багатомільярдного розкрадання коштів Максимом Шкілем та його поплічниками Кубраковим Олександром, Віктором Брагінським?

Наразі розслідування, щодо багатомільярдного розкрадання бюджету Шкілем та його поплічниками не проводиться. Історія досить цікава, адже ця «дружня» компанія залякує правоохоронні органи американськими лобістами. Так, після того, як Гізо Углава фактично вийшов на факти розкрадання коштів, Шкіль, злякавшись притягнення до відповідальності, замовив журналістів Бігус, що звинуватили Углаву в так званому «зливі» НАБУ.

Нагадаємо, що Президент Володимир Зеленський зняв з посади колишнього міністра інфраструктури, відомого крадія Кубракова Олександра, що є головним поплічником Максима Шкіля, проте їх компаньйони та учасники ОЗУ «Автострада» і досі залишаються на посадах в правоохоронних органах та серед представників антимонопольного комітету і за команд Шкіля та Кубракова виконують спроби підриву державності та довіри до діючої української влади.

Як висновок ми бачимо, що за останні 10 років київська влада в парі з недобросовісними бізнесменами не зробила жодної роботи з відновлення чи будівництва метрополітену та допоки напрацьовані «схеми» не будуть зруйновані правоохоронцями, кияни не зможуть користуватися метрополітеном, що може затягнутися на десятки років.

Саме тому, українські журналісти та юристи готують потужне звернення з усіма доказами і фактами до Правоохоронних органів та американських спецслужб, аби зупинити багатомільярдне розкрадання державного бюджету під час війни Максимом Шкілем та його поплічниками задля найшвидшого надання киянам безпечного доступу до метрополітену.

Інна Волева

Джерело матеріала
loader
loader