Порахували, хто з політиків найбільше платить за рекламу

main image main image

Порахували, хто з політиків найбільше платить за рекламу

Із 21 квітня по 7 липня учасники парламентської кампанії разом витратили близько 307 мільйонів гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах.

Про це повідомляє громадських рух Чесно.

Найбільше реклами виходило на замовлення “Радикальної партії”, “Української стратегії Гройсмана” та “Європейської солідарності”.

Ці ж партії також найбільше платили.

Серед мажоритарників найбільше на телерекламу витратив Володимир Карплюк, що балотується по 95 округу, – близько 9 млн гривень.

Кількість відеороликів на телебаченні виросла майже в двадцять разів з травня.

"У травні у середньому на добу виходило 7 роликів за участю політиків та партій, то в останній тиждень червня – 52, а з 1 по 7 липня – 115.

Для обрахунку цього показника ми обрали 5 найрейтинговіших телеканалів (“Україна”, “1+1”, “СТБ”, “Інтер”, “ICTV”) та порахували середню кількість показів політичної реклами в ефірі на добу", – стверджують у дослідженні.

На свята найбільше реклами проплатили Вадим Новинський з "Опозиційного блоку" та лідер "Радикальної партії" Олег Ляшко.

Вітання з Великоднем та Днем Перемоги від Новинського виходили в ефірах 66 разів, що мало би коштувати близько 4,3 млн гривень.

Першою активно поширювати рекламу розпочала "Опозиційна платформа – За життя".

“Опозиційна платформа – За життя”, почала рекламуватися на телебаченні ще у квітні.

Вартість транслювання роликів цієї політсили до реєстрації в ЦВК становить близько 16 млн гривень", – повідомляє "Чесно".

Більше за всі платили "Європейська солідарність", "Українська стратегія Гройсмана" та "Радикальна партія".

"Найбільше витратили у період до реєстрації “Європейська солідарність” – 23 мільйони гривень та “Українська стратегія Гройсмана” — 19,4 мільйонів.

У цих роликах Петро Порошенко розповідає про оновлення партії й запрошує приєднуватися, а Володимир Гройсман каже, що знає, як зробити Україну успішною.

Святослав Вакарчук у рекламі до реєстрації в ЦВК оголосив про створення партії “Голос”, – пишуть аналітики.

Загалом у період до реєстрації партії витратили 86 мільйонів гривень.

Із кінця квітня по 7 липня найбільше показів реклами було у “Європейської солідарності” – 2069.

Реклама “Української стратегії Гройсмана” з’являлась 1835 разів.

1529 разів виходили ролики “Радикальної партії” та її лідера Олега Ляшка.

З 21 квітня по 7 липня партії та кандидати разом витратили на рекламу на національних телеканалах близько 307 млн гривень.

За партію "Слуга народу" готові проголосувати 52,3% опитаних українців, які визначились.

Фото и видео
Детальніше про подію
Посчитали, кто из политиков больше всего платит за рекламу