Міжнародний обмін лідерами. Яким буде оновлене реаліті «Громада на мільйон»
Міжнародний обмін лідерами. Яким буде оновлене реаліті «Громада на мільйон»

Міжнародний обмін лідерами. Яким буде оновлене реаліті «Громада на мільйон»

Канал «1+1», Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Український кризовий медіацентр (УКМЦ) презентували другий сезон реаліті про децентралізацію «Громада на мільйон.

Спеціалісти», що вийде в ефір 14 вересня.

У першому сезоні за мільйон гривень змагалися п’ять українських громад, цього ж разу учасниками проєкту стали конкретні особи – лідери громад, що представляють різні індустрії: освіту, медицину, культуру, туризм тощо.

Ще одне нововведення – залучення до проєкту іноземних учасників.

Так, українці на тиждень помінялися робочими місцями зі своїми колегами з закордону, щоб перейняти досвід роботи громад і поділитися власним.

У «Громаді на мільйон.

Спеціалісти» взяли участь фахівці з шести європейських країн — України, Фінляндії, Німеччини, Італії, Естонії та Франції.

Мер італійського портового містечка Санта-Маринелла розповів на презентації проєкту, що досвід роботи в Петриківській громаді (Дніпропетровська область) справив на нього позитивне враження, а найбільше надихнула щирість і весела вдача українців, які не опускають руки за будь-яких обставин.

У другому сезоні реаліті також покажуть вчительку школи Галицинівської громади (Миколаївська область), яка опиниться у Фінляндії, лікаря з Вознесенської громади (Миколаївська область), котрий вирушить до Естонії, фахівця в галузі готельної справи з Білоберізки (Івано-Франківська область) в Німеччині, діяча культури Мереф’янської громади (Харківська область) у Франції та інших.

Сезон складатиметься з восьми випусків.

Виробляє реаліті «1+1 Продакшн» спільно з програмою USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), за ініціативи партнера програми DOBRE — Українського кризового медіацентру.

Директорка регіональної місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні Сюзан Фріц.

Директорка регіональної місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні Сюзан Фріц у коментарі «Детектору медіа» розповіла, що її організація зацікавлена в проєкті, адже уважно стежить за реформами в Україні, зокрема за централізацією.

– Для нас дуже важливо знаходити шляхи розповісти про цю реформу суспільству.

Я дуже задоволена першим сезоном «Громади на мільйон», і впевнена, що другий сезон мені також сподобається, бо тизер справив на мене враження: виглядає, що це буде веселий, емоційний і надихаючий проєкт.

– Якою є фінансова підтримка проєкту з боку USAID?.

– Я не маю інформації про бюджет конкретно цього проєкту, але можу сказати, що USAID виділив на підтримку децентралізації 50 млн доларів за понад 5 років, ми підтримали фінансово 75 громад.

– Чи ви вже обговорювали третій сезон «Громади на мільйон»?.

– Ми не ведемо перемовини про третій сезон, поки що я не маю жодної інформації про це.

Керівниця жанрового напрямку іміджевих проектів «1+1 Продакшн», креативна продюсерка проєкту Алла Стащенко.

Про співпрацю з USAID та про те, як створювався другий сезон реаліті, «Детектору медіа» розповіла керівниця жанрового напрямку іміджевих проектів «1+1 Продакш», креативна продюсерка проєкту Алла Стащенко:.

– Як з’явилася ідея цього формату? Хто кому запропонував партнерство?.

– Ідея з’явилася в мене в голові багато років тому.

Коли ми зрозуміли, що в нас є шанс отримати грант, я запропонувала її DOBRE.

Офіційно, за документами, ми продали ідею їм.

– USAID повністю фінансує проєкт чи продакшн докладається також?.

– Фінансується проєкт у партнерстві, говорити про розмір або частки фінансування я не можу, бо це конфіденційна інформація, ми підписували відповідні документи про нерозголошення.

– Як ви шукали героїв закородоном?.

– Героїв ми шукали самі – у мене дуже крутий кастинг-відділ.

Я й сама маю неабиякий досвід попередньої роботи кастинг-менеджером, ще до того, як стала продюсеркою.

Переважно шукали іноземних спеціалістів через українців закородоном, просили, щоб нам когось порадили, дали контакти.

– Я нарахувала в проєкті 10 українців та шестеро іноземців.

– Так.

16 учасників – 10 українців та шестеро іноземців.

Ми зробили п'ять випусків з обміном українців з іноземцями та три випуски внутрішніх, суто українських, бо вирішили, що українцям теж є чим поділитися одне з одним.

– Чому було вирішено змінити формат?.

– Ми вирішили змінити формат у другому сезоні, бо, за законами телевізійного жанру, цікавіше споглядати за одним героєм, ніж за цілою громадою одразу.

Глядач не встигає перемикати увагу, коли бачить у центрі сюжету багато людей, а коли є два герої, які помінялися між собою, – набагато простіше й цікавіше.

– USAID або УКМЦ вносили правки до вашої ідеї, корегували її, давали поради?.

– Звісно.

Ми співпрацювали з УКМЦ, бо вони виконують комунікаційну складову проєкту, вони могли нам щось порадити, але ніколи на нас не тиснули.

– Третій сезон плануєте?.

– Розмов про третій сезон немає, хоча задумки та ідеї є.

Спочатку нам потрібно видати другий сезон, закрити всі договори, а потім подивимося.

Ми в цій ситуації залежимо від донорів, але завжди відкриті до співпраці.

@video=//www

Переможцем першого сезону стала Печеніжинська об'єднана територіальна громада (Івано-Франківська область).

Источник материала
Поделиться сюжетом