У "Слузі народу" заявили, що історія з рестораном Тищенка підтверджує, що бізнесу "треба дихати"
У "Слузі народу" заявили, що історія з рестораном Тищенка підтверджує, що бізнесу "треба дихати"

У "Слузі народу" заявили, що історія з рестораном Тищенка підтверджує, що бізнесу "треба дихати"

Заступниця голови фракції "Слуга народу" Євгенія Кравчук прокоментувала розслідування журналістів щодо роботи на карантині ресторану "Велюр" нардепа Миколи Тищенка. Про це вона написала у своєму Facebook.

”Не була в цьому закладі ні до карантину, ні, тим більше, під час обмежень. Мій колега Микола Тищенко стверджує, що ресторан не працював для відвідувачів. І навіть не міг з точки зору здорового глузду. Адже виводити на роботу людей і закупати продукти заради одного замовлення на день - це збитково, а отже - безглуздо. І використовувався швидше як місце для зустрічей. Якщо це не так - адміністрація ресторану повинна сплатити штраф", — написала депутатка.

Тема ресторанів - в тренді Спільно з колегами з міжфракційного об'єднання «За ФОПів» звернулися до Прем'єр-Міністра...

Опубліковано Yevheniya Kravchuk Вівторок, 28 квітня 2020 р.

Вона зазначила, що це ”підтверджує, що обмеження потрібно послаблювати і дати бізнесу дихати”.

Нагадаємо, журналісти-розслідувачі Bihus.info неодноразово помічали, як до ресторану "Велюр" під’їжджають відомі у політичних колах люди та заходять всередину. Під час спостережень вони помітили, як у "Велюр" приїжджали народні депутати Антон Яценко та Олександр Кабанов, а також один із співробітників "Метінвесту" Віталій Кисіль.

Водночас самі журналісти також намагались забронювати столик у ресторані, але їм відмовили, зазначивши, що "Велюр" зачинений на карантин.

Народний депутат від "Слуги народу" Микола Тищенко заявив, що в його ресторані "Велюр" у центрі Києва проходять особисті зустрічі. 

Источник материала
loader
loader