«Українська правда» запустила платний «Клуб читачів»
«Українська правда» запустила платний «Клуб читачів»

«Українська правда» запустила платний «Клуб читачів»

«Українська правда» запустила платний «Клуб читачів» - Фото 1

Інтернет-видання «Українська правда» запустило «Клуб читачів УП».

Про це 18 червня розповіла головна редакторка видання Севгіль Мусаєва.

Приєднатися до клубу можна за посиланням, за 55 гривень на місяць або 500 гривень на рік.

«Ваша підтримка допоможе нам стати сильнішими.

Вона допоможе нам розвиватися та робити більше якісного контенту для вас: журналістські розслідування, яких так не вистачає читачам, репортажі про життя різних регіонів нашої країни, інтерактивні проєкти.

В останні декілька років читач перестав бути просто споживачем інформації.

Сьогодні настав час дати можливість нашій аудиторії генерувати ідеї та сенси і в якійсь мірі стати частиною команди УП.

За основу відносин ми беремо чесність, принциповість, вміння вибачатись за помилки», – розповіла вона.

Пані Мусаєва розповіла, що за 20 років існування УП не зверталася за допомогою до читачів, а з 2005 року – забезпечувала роботу редакції завдяки рекламі.

«Цього вистачає для сталої роботи, але не для розвитку.

До того ж, як показала нинішня криза, пов'язана із пандемією, на рекламу, як єдине джерело доходів для медіа, ми більше не можемо розраховувати.

Українському медіаринку вже давно потрібні зміни, і цього разу це питання виживання», – пояснила вона.

Учасники клубу матимуть можливості:.

спілкуватися з редакцією УП під час закритих подій;.

мати доступ до авторів – сніданки та кава, сесії Q&A для обговорення важливих тем та найкращих текстів;.

голосувати за теми, які буде цікаво читати, та за персонажів, про яких хочете дізнатися більше;я.

пропонувати свої ідеї, як покращити роботу видання;.

отримувати листи від УП – про найважливіше за тиждень, що читати, що дивитися, за чим слідкувати;.

у найближчому майбутньому читати сайт УП без реклами;.

брати участь в екскурсіях в редакцію, а також у музеї та нестандартні локації за участі видатних людей;.

мати знижку на якісний брендований мерч;.

Куди підуть гроші «Клубу»:.

роботу журналістів-розслідувачів;.

створення документальних відео-фільмів;.

навчання репортерів та оглядачів;.

репортажі про те, чим живуть різні регіони України – створення путівника;.

розвиток «Клубу»;.

участь у соціальних проєктах.

У новому дизайні акцент робили на інформаційній картині дня, власних аналітичних матеріалах та колонках.

Крім того, головна редакторка «Української правди» Севгіль Мусаєва розповіла, що протягом року планують покращити департамент подкастів та відео, запустити спільноту та спеціальну платформу, присвячена питанню COVID-19 й всім викликам, які становлять загрозу.

19 травня видання запустило «гарячу лінію» Pravda.

SOS для всіх, хто потребує допомоги або може її надати.

Детальніше про платформу читайте тут.

«Українську правду» в 2000 році заснували Олена Притула та Георгій Ґонґадзе.

Співзасновниця, власниця й колишня головна редакторка «Української правди» Олена Притула розповідала «Детектору медіа», що перший матеріал видання вийшов 15 квітня 2000 року перед референдумом 16 квітня.

Видання планували запустити в день референдуму, щоб його висвітлювати, але з технічних причин цього зробити не вдалося.

Севгіль Мусаєва в 2014 році замінила пані Притулу на посаді головної редакторки.

16 квітня 2020 року видання «Українська правда» відзначало 20 років з дня заснування.

Теги по теме
Новости Производство
Источник материала
loader
loader