Так, за підсумками другого місяця літа було ввезено 13 584 авто.
Про це у своєму Telegram-каналі повідомив народний депутат - Ярослав Железняк.
Він зазначив, що подібна "легалізація" машин принесла до Держбюджету 1,72 млрд грн.
З них:.
ввізне мито – 384 млн грн;.
акцизний податок – 263 млн грн;.
ПДВ – 1,079 млн грн.
"Надходження перевищують приблизно у 2 рази весь той пенсійний збір, який сплатили за весь період дії пільги протягом 3-х місяців", - наголосив Железняк.
Крім цього, він зауважив, що розмитнення авто склало 7,3% від усіх митних платежів у липні.
Більше принесли лише нафтопродукти – 10,8% або 2,47 млрд грн.
Як відомо, 21 червня Верховна Рада ухвалила законопроєкт №7418, який передбачає повернення мита та ПДВ на імпортні товари, зокрема на автомобілі - від 1 липня.
30 червня цей документ підписав президент України - Володимир Зеленський.
Таким чином, відбувся "відкат" до системи розмитнення, ухваленої ще попереднім скликанням Верховної Ради восени 2018 року під тиском громадськості — руху власників так званих "євроблях".
"Ми що не сповна розуму відмовлятися від цих надходжень у війну": Гетманцев заперечив повернення безкоштовного розмитнення авто.
Нардепи пропонують карати порушників ввезення "євроблях" штрафом та конфіскацією авто для ЗСУ.
Депутати розглядають варіант із альтернативним розмитненням авто в Україні: що пропонують.