Кількість переходів на провідні світові новинні сайти з соцмереж Facebook та X відчутно зменшилася, – Axios
Кількість переходів на провідні світові новинні сайти з соцмереж Facebook та X відчутно зменшилася, – Axios

Кількість переходів на провідні світові новинні сайти з соцмереж Facebook та X відчутно зменшилася, – Axios

У цих умовах громадськість може бути більш сприйнятливою до дезінформації, вважають аналітики.

За останній рік стрімко зменшилася кількість переходів на провідні світові новинні сайти з соцмереж Facebook та X. Про це повідомило Axios, посилаючись на дані Similarweb.

Кількість переходів на провідні світові новинні сайти з соцмереж Facebook та X відчутно зменшилася, – Axios - Фото 1

На думку Axios, це важливо, оскільки бізнес-моделі вебсайтів, які залежали від кліків у соціальних мережах, тепер зруйновано.

Регуляторний тиск і занепокоєння щодо свободи слова змусили технологічних гігантів відмовитися від зусиль, спрямованих на підвищення якості інформації. Отже, громадськість може бути більш сприйнятливою до дезінформації перед виборами в США 2024 року.

Тим часом новинні компанії намагаються знайти бізнес-рішення, водночас борючись за захист своєї роботи в епоху ШІ. Як пише Axios, хоча новинна індустрія і знала, що цей день настане, багато хто виявився неготовим до ситуації.

Повільніший ринок реклами та менш надійний трафік спричинили рекордну кількість скорочень працівників медіа в США цього року.

«Донести до виборців надійну інформацію стає дедалі важче, оскільки технологічні платформи орієнтуються на вірусні тренди, а не на якісні новини. — резюмували в Axios і додали: Так, але кризи часто є каталізатором змін. Надмірна залежність від трафіку соціальних мереж не дозволяла видавцям новин зосередитися на створенні власних сильніших продуктів для аудиторії. Зараз медіа більш готові захищати свою інтелектуальну власність в епоху штучного інтелекту, оскільки вони навчилися на своїх помилках, пов’язаних з надто сильною залежністю від третіх сторін».

Нагадаємо, корпорація Meta Platforms заявила, що видалить спеціальну вкладку «Новини» у фейсбуці у грудні для користувачів у Великій Британії, Франції та Німеччині. При цьому компанія стверджує, що люди не відвідують платформу виключно задля перегляду новин та політичного контенту, тому ця зміна вплине на обмежену кількість користувачів.

На фото: людина читає новини зі смартфона

Фото: Adweek

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Новости Соцсети Facebook Twitter выборы в США
Источник материала
loader
loader