За витратами на агітацію у Facebook серед кандидатів у мери лідирує Ірина Верещук від "Слуги народу"
За витратами на агітацію у Facebook серед кандидатів у мери лідирує Ірина Верещук від "Слуги народу"

За витратами на агітацію у Facebook серед кандидатів у мери лідирує Ірина Верещук від "Слуги народу"

Абсолютним лідером за кількістю витрачених на агітацію грошей у соцмережі Facebook серед кандидатів у мери по Україні є Ірина Верещук від Партії "Слуга народу", яка балотується на посаду київського міського голови на місцевих виборах. Такі дані представила громадська мережа "ОПОРА".

Так, за підрахунками громадської організації, Ірина Верещук витратила на політичну рекламу у вересні майже 32 тис. доларів на 3503 рекламних оголошення. Менше реклами Верещук бачать користувачі у віці до 24 років і 65+ - сумарно ці дві вікові категорії складають 17,2% таргетингу.

Ще один кандидат у мери Києва від партії "УДАР" - Віталій Кличко у вересні витратив понад 7 тис.500 доларів на 48 рекламних повідомлень. Аудиторія повідомлень Кличка дещо молодша - близько половини показів спрямовані на аудиторію від 18 до 34 років.

Кандидат у мери Львова Олег Синютка від політичної партії "Європейська Солідарність" витратив понад 4 тис. 500 доларів на 307 рекламних повідомлень. Синютка є одним з небагатьох кандидатів на посаду міського голови, таргетинг якого більше спрямований на чоловічу аудиторію.

Андрій Садовий - четвертий за кількістю витрачених коштів на політичну рекламу в Facebook у вересні - близько 4 тисяч доларів 39 рекламних повідомлень. В основному Садовий звітує про свою роботу на посаді мера Львова протягом останніх п'яти років і представляє плани на наступну каденцію.

Кандидат у мери столиці від партії "Опозиційна платформа - За життя" Олександр Попов, який обіймав відповідну посаду протягом 2010-2014 років, витратив понад 3 тис. 500 доларів на 578 рекламних повідомлень. Він є єдиним кандидатом, який взагалі не націлює свої рекламні повідомлення на користувачів молодших за 35 років, а майже чверть показів спрямована на жінок від 55 до 64 років.

Також активністю в Facebook у вересні відзначилися кандидат у мери Одеси Сергій Калинчук (понад 3500 дол.), у мери Львова - Тарас Кльофа та Ігор Васюник (понад 3200 дол. кожен), у мери Полтави - Андрій Матковський (понад 3200 дол.) , у мери Києва - Сергій Притула (понад 3100 дол.).

За витратами на агітацію у Facebook серед кандидатів у мери лідирує Ірина Верещук від "Слуги народу"

Верещук витратила на політичну рекламу у вересні майже 32 тис. доларів на 3503 рекламних оголошення

 07:02 03.10.2020 

Абсолютним лідером за кількістю витрачених на агітацію грошей у соцмережі Facebook серед кандидатів у мери по Україні є Ірина Верещук від Партії "Слуга народу", яка балотується на посаду київського міського голови на місцевих виборах. Такі дані представила громадська мережа "ОПОРА".

Так, за підрахунками громадської організації, Ірина Верещук витратила на політичну рекламу у вересні майже 32 тис. доларів на 3503 рекламних оголошення. Менше реклами Верещук бачать користувачі у віці до 24 років і 65+ - сумарно ці дві вікові категорії складають 17,2% таргетингу.

Ще один кандидат у мери Києва від партії "УДАР" - Віталій Кличко у вересні витратив понад 7 тис.500 доларів на 48 рекламних повідомлень. Аудиторія повідомлень Кличка дещо молодша - близько половини показів спрямовані на аудиторію від 18 до 34 років.

Кандидат у мери Львова Олег Синютка від політичної партії "Європейська Солідарність" витратив понад 4 тис. 500 доларів на 307 рекламних повідомлень. Синютка є одним з небагатьох кандидатів на посаду міського голови, таргетинг якого більше спрямований на чоловічу аудиторію.

Андрій Садовий - четвертий за кількістю витрачених коштів на політичну рекламу в Facebook у вересні - близько 4 тисяч доларів 39 рекламних повідомлень. В основному Садовий звітує про свою роботу на посаді мера Львова протягом останніх п'яти років і представляє плани на наступну каденцію.

Кандидат у мери столиці від партії "Опозиційна платформа - За життя" Олександр Попов, який обіймав відповідну посаду протягом 2010-2014 років, витратив понад 3 тис. 500 доларів на 578 рекламних повідомлень. Він є єдиним кандидатом, який взагалі не націлює свої рекламні повідомлення на користувачів молодших за 35 років, а майже чверть показів спрямована на жінок від 55 до 64 років.

Також активністю в Facebook у вересні відзначилися кандидат у мери Одеси Сергій Калинчук (понад 3500 дол.), у мери Львова - Тарас Кльофа та Ігор Васюник (понад 3200 дол. кожен), у мери Полтави - Андрій Матковський (понад 3200 дол.) , у мери Києва - Сергій Притула (понад 3100 дол.).

#місцеві вибори-2020 #місцеві вибори #агітація #передвиборна агітація #Facebook
Джерело: 20 хвилин
Теги за темою
місцеві вибори Facebook
Джерело матеріала
loader
loader