Економив олігархам мільярди: ЗМІ розповіли про схеми екс-чиновника "Укрзалізниці" Рязанцева
Економив олігархам мільярди: ЗМІ розповіли про схеми екс-чиновника "Укрзалізниці" Рязанцева

Економив олігархам мільярди: ЗМІ розповіли про схеми екс-чиновника "Укрзалізниці" Рязанцева

Колишній фінансовий директор "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев завдав держкомпанії мільярдні збитки на користь компаній Ріната Ахметова.

Про це повідомляє " Голос" у своєму розслідуванні.

"Найбільш відомою схемою, на якій заробляв Рінат Ахметов, була "Роттердам+" його енергохолдингу ДТЕК. Втім, не менш важливим завданням було стримування зростання тарифів на вантажоперевезення для його гірничо-металургійної монополії "Метінвест". З цим завданням блискуче для донецького олігарха впорався Андрій Рязанцев, впроваджений в правління "Укрзалізниці" в грудні 2016", - пише видання.

Андрій Рязанцев з'явився в "Укрзалізниці", але при цьому ніколи не працював у залізничній галузі, лише в банківському секторі. Команда Войцеха Балчуна намагалася підвищити тарифи на вантажоперевезення на 25%, і Рязанцев, в якості фіндиректора УЗ, повинен був бути прихильником реформи, проте "пішов у тінь, підставивши Балчуна під вогонь з боку аграрних і металургійних ФПГ, очолюваних "Метінвестом". Підвищення тарифів було заморожено на 14 місяців, до листопада 2017. "Укрзалізниця" не отримала додаткових доходів.

"Рязанцева можна було звільнити з посади фіндиректора вже за підсумками 2017, оскільки план з прибутку виявився проваленим: замість очікуваних 15 млрд грн компанія отримала всього 100 млн грн, тобто, в 150 разів менше", - пише видання.

Андрія Рязанцев після звільнення Балчуна і введення нових тарифів постом у Facebook "фактично зізнався у кримінальному злочині: возячи вантажі" Метінвесту "і ДТЕК за заниженими тарифами," Укрзалізниця" отримала збиток мінімум на 5 млрд грн", пише видання.

На пост глави УЗ заступив Євген Кравцов, який запропонував компромісний варіант підвищення тарифів–прив'язати їх до індексу промислових цін. Однак Заява Рязанцева про необхідність єдиномоментного підняття тарифів в 3 рази зірвало переговори. Вантажні тарифи "Укрзалізниці" в 2018 році збереглися, прибуток компанія отримала в 3 рази менше плану: 200 млн грн замість 700. При Рязанцева також зросла і видаткова частина бюджету УЗ – "витрати на дизпаливо збільшуються на 30%, на е/енергію-на 15%".

Як йдеться в матеріалі, в 2019 після провалу своїх проектів на виборах Ахметов позбувся політичного впливу, а Рязанцева відсторонили від прийняття рішень в УЗ, перевівши його на посаду директора з розвитку бізнесу, де "він ніяк не проявив".

Змістивши Рязанцева, "Укрзалізниці" вдалося провести багатоетапне підвищення тарифів протягом року в середньому на 30%. Чистий прибуток компанії за 2019 склав 3 млрд грн - зростання більш ніж в 15 разів порівняно з 2018. УЗ змогла погасити єврооблігації на $300 млн, що "свідчить про фінансове оздоровлення підприємства".

"На рахунку екс-фіндиректора два провалених роки, успішна робота на благо донецького олігарха Ріната Ахметова і нанесення багатомільярдних збитків "Укрзалізниці". Кінець кар'єри залізничника у екс-банкіра видався дуже сумним: домашнє насильство, порушення корпоративної етики і ганебне звільнення. Хоча логічніше було б, щоб його роботі фіндиректора дали оцінку правоохоронні органи, наприклад, НАБУ. Причому, у випадку з Рязанцевим, збиток для держави підрахувати набагато простіше, ніж від " Роттердам+", - йдеться в матеріалі.

Економив олігархам мільярди: ЗМІ розповіли про схеми екс-чиновника "Укрзалізниці" Рязанцева

 20:04 02.11.2020 

Колишній фінансовий директор "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев завдав держкомпанії мільярдні збитки на користь компаній Ріната Ахметова.

Про це повідомляє " Голос" у своєму розслідуванні.

"Найбільш відомою схемою, на якій заробляв Рінат Ахметов, була "Роттердам+" його енергохолдингу ДТЕК. Втім, не менш важливим завданням було стримування зростання тарифів на вантажоперевезення для його гірничо-металургійної монополії "Метінвест". З цим завданням блискуче для донецького олігарха впорався Андрій Рязанцев, впроваджений в правління "Укрзалізниці" в грудні 2016", - пише видання.

Андрій Рязанцев з'явився в "Укрзалізниці", але при цьому ніколи не працював у залізничній галузі, лише в банківському секторі. Команда Войцеха Балчуна намагалася підвищити тарифи на вантажоперевезення на 25%, і Рязанцев, в якості фіндиректора УЗ, повинен був бути прихильником реформи, проте "пішов у тінь, підставивши Балчуна під вогонь з боку аграрних і металургійних ФПГ, очолюваних "Метінвестом". Підвищення тарифів було заморожено на 14 місяців, до листопада 2017. "Укрзалізниця" не отримала додаткових доходів.

"Рязанцева можна було звільнити з посади фіндиректора вже за підсумками 2017, оскільки план з прибутку виявився проваленим: замість очікуваних 15 млрд грн компанія отримала всього 100 млн грн, тобто, в 150 разів менше", - пише видання.

Андрія Рязанцев після звільнення Балчуна і введення нових тарифів постом у Facebook "фактично зізнався у кримінальному злочині: возячи вантажі" Метінвесту "і ДТЕК за заниженими тарифами," Укрзалізниця" отримала збиток мінімум на 5 млрд грн", пише видання.

На пост глави УЗ заступив Євген Кравцов, який запропонував компромісний варіант підвищення тарифів–прив'язати їх до індексу промислових цін. Однак Заява Рязанцева про необхідність єдиномоментного підняття тарифів в 3 рази зірвало переговори. Вантажні тарифи "Укрзалізниці" в 2018 році збереглися, прибуток компанія отримала в 3 рази менше плану: 200 млн грн замість 700. При Рязанцева також зросла і видаткова частина бюджету УЗ – "витрати на дизпаливо збільшуються на 30%, на е/енергію-на 15%".

Як йдеться в матеріалі, в 2019 після провалу своїх проектів на виборах Ахметов позбувся політичного впливу, а Рязанцева відсторонили від прийняття рішень в УЗ, перевівши його на посаду директора з розвитку бізнесу, де "він ніяк не проявив".

Змістивши Рязанцева, "Укрзалізниці" вдалося провести багатоетапне підвищення тарифів протягом року в середньому на 30%. Чистий прибуток компанії за 2019 склав 3 млрд грн - зростання більш ніж в 15 разів порівняно з 2018. УЗ змогла погасити єврооблігації на $300 млн, що "свідчить про фінансове оздоровлення підприємства".

"На рахунку екс-фіндиректора два провалених роки, успішна робота на благо донецького олігарха Ріната Ахметова і нанесення багатомільярдних збитків "Укрзалізниці". Кінець кар'єри залізничника у екс-банкіра видався дуже сумним: домашнє насильство, порушення корпоративної етики і ганебне звільнення. Хоча логічніше було б, щоб його роботі фіндиректора дали оцінку правоохоронні органи, наприклад, НАБУ. Причому, у випадку з Рязанцевим, збиток для держави підрахувати набагато простіше, ніж від " Роттердам+", - йдеться в матеріалі.

Джерело: 112.ua
Джерело матеріала
loader
loader