Це важлива віха, оскільки розвиток офіційного youtube-каналу 24 – це частина нової стратегії холдингу.
«Ми більше не орієнтуємося у виробництві контенту лише на 24 канал чи сайт 24tv.ua. Ми працюємо для наших глядачів і читачів, і будемо давати їм новини і корисну інформацію там, де їм зручно її отримувати. І якщо це, в тому числі, і ютуб-канал – то ми будемо мовити і на ютубі», - говорить Роман Андрейко, генеральний директор 24 каналу.
Так на офіційному youtube -каналі 24 з’явилися проекти, які регулярно виходять спочатку в ютубі, а вже потім – в ефірі 24 каналу. Наприклад, щопонеділка о 19:00 стартує live-стрім Олексія Печія «Теории заговора» про закулісся світової політики. У вівторок о 19:00 – live-шоу БарDuck, де Єгор Скорина разом із гостем без купюр обговорюють внутрішньополітичні події останнього тижня. У середу о 18:45 стрімить Денис Казанський, і це чудова нагода для глядачів отримати відповіді на питання про ситуацію на Донбасі, переговорний процес тощо.
«Живі стріми на ютубі трохи відрізняються від прямих ефірів на телеканалі, - говорить Олексій Печій, ведучий новин і автор та ведучий «Теорий заговора» і проекту «WTF», - під час лайву на ютубі ти одразу бачиш, скільки людей тебе дивиться, росте аудиторія чи, навпаки, відключається, і можеш оперативно міняти тему розмови. Ну і головне – інтерактив, глядачі коментують в реальному часі, ставлять питання, це живий діалог з аудиторією».
Можливістю поспілкуватися зі своєю аудиторію в реальному часі скористалися і проекти, які до цього виходили лише на 24 каналі. Так, проект «Що це було?», ведучим якого є Сергій Лещенко, тепер виходить в прямому ефірі на телеканалі і в youtube, а після – залишається поспілкуватися із тими, хто дивився ефір на youtube.
Глядачі оцінили такі можливості інтерактиву, що і дозволило досить швидко збільшити аудиторію youtube-каналу до 1 мільйона підписників. І це лише початок, переконана команда 24-го.
Фото: 24 канал