Співаючий ректор представив епатажний кліп на свій хіт А ми з кумою ходим в баньку!.
Ректор Університету культури Михайло Поплавський, який задає тренди в Тік.
Ток, здивував ультрасучасною епатажною роботою.
Він подарував нове життя своєму запальному, сповненому позитивної енергетики, хіту А ми з кумою ходим в баньку, представивши його четверту екранізацію.
Це вибуховий експеримент із сучасним аранжуванням та несподіваним провокаційним відео у форматі Tік.
Toк, знятий з використанням сучасних світових технологій LED cube, VR, Unreal Engine 4, tracking systems та 3D-графіки.
– Передусім я хотів, щоб кожен, хто подивиться цей кліп, усміхнувся, зарядився позитивною енергією та забув про всі проблеми.
Так ми прокачуємо по емоціях, – каже Поплавський.
Поплавський додає, що весела пісня, гумор, оптимізм у всі часи допомагали українцям жити, дивитися на життя під іншим кутом та бачити у ньому хороше.
– Ми повинні цінувати свою здатність жартувати, веселитися, розважатися та робити це якнайчастіше.
На оптимістах тримається світ, песимісти лише глядачі! А банька з кумою – це завжди позитив.
Тож ходіть у баню і будьте здорові! – сказав Михайло Поплавський.
Режисером епатажного відеокліпу виступила відома кліпмейкер Олена Вінярська.
Вона втілила сміливі ідеї Поплавського на екрані, наповнивши кліп еротичною естетикою.
За словами режисерки, вона надихнулась кінострічкою Парубоцька вечірка у Вегасі.
Новий кліп представлений в еклектичному стилі, у ньому поєднуються поп-арт з елементами хіп-хопу та фрістайлу.
Використані також трендові аксесуари, зокрема, величезний вентилятор з дівчат-лобстерів.
У роботі Олена вперше застосувала незвичайний монтаж – картинка змінюється через дві секунди.
Так що кожна сцена – це окремий ролик для Тікток.
– Кліп складається з коротких трендових тіктоківських відео.
Під час зйомок ми використовували бандани, перуки, аксесуари та луки із крайніх колекцій модних світових брендів.
За тікток-трендами на костюмі Михайла Поплавського прописали слова пісні.
У кліпі і дрова рубали, і пиво з раками пили, і танцювали, і караоке співали.
Все за найкращими банними традиціями! – розповіла Олена Вінярська.
Роль спокусливої куми дісталася красуні Наталії Миронюк.
Вона відобразила збірний образ ідеальної жінки за відгуками чоловіків в інтернеті та соцмережах.
Це блакитноока блондинка, з вузькою талією, довгими ногами та пишним бюстом.
Ефектна і пристрасна кума «не пиляє» чоловіка, а підносить йому пиво з раками та дозволяє бувати у товаристві інших жінок.
Поруч із такою кумою роздухарився і сам Михайло Поплавський.
У кліпі він один за одним змінює яскраві образи – від стриманих стильних костюмів, з елегантними хустинками на шиї, до тренду останніх сезонів – оверсайз.
Особливо вразив фінальний костюм – неоново-помаранчевий у поєднанні з такого ж кольору модними кросівками та епатажними окулярами від Kenzo.
У кліпі також можна побачити новинки від культових модних брендів.
Тканини замовлялися за кордоном, а всі костюми з нуля були відшиті всього за два тижні.
Співаючий ректор каже, що у таких яскравих костюмах почувається органічно, оскільки терпіти не може нудьги та темних кольорів.
Він вважає, що світлий і яскравий одяг піднімає настрій.
Михайло Поплавський переконаний, що нова відеоробота надихає, заряджає позитивом та допомагає дивитися з оптимізмом у майбутнє.
Із Поплавським абсолютно згодні ті, хто першим переглянув прем’єру.
Народний артист Павло Зібров назвав його людиною-святом, яка вміє створити атмосферу щастя та зробити щасливими всіх довкола.
– Дуже яскрава вийшла робота, з барвистими костюмами, просто ідеальна картинка.
І Михайло Михайлович – дуже модний, юний, людина-свято з неймовірною енергетикою! – зазначив Зібров.
Студентка КНУКіМ, актриса, співачка та блогер Анна Трінчер після перегляду заявила, що Михайло Михайлович своєю бурхливою діяльністю та яскравими роботами задає тренди і не дозволяє розслаблятися не лише Тік.
Токерам, а й артистам, стимулюючи всіх більше працювати та розвиватися.
Із прем’єрою Поплавського також привітали Наталія Бучинська, Аліна Гросу, Wellboy та інші.
Tube та збирають мільйонні перегляди.
Український борщ (прем’єра кліпу XR у червні 2021 року) у You.
Tube набрав понад 14 млн переглядів.
Концертний кліп Українські вареники (прем’єра кліпу XR у травні 2021) – 11 554 276 переглядів; Сало (прем’єра кліпу XR у квітні 2021) – 7 576 121 перегляд; Сину мій (прем’єра кліпу XR у липні 2021) – 2 194 359 переглядів; Батько (прем’єра кліпу XR у серпні 2021) – 2 063 345 переглядів.
Перегляди в Тік.
Ток, де Поплавський має понад 600 тис.
підписників, теж не відстають.
До речі, співаючий ректор уже працює над новим відео на пісню Щастя є!.
Михайло Поплавський: Tik.
Tok – це космос!.