Михайло Поплавський послав усіх у баню!
Михайло Поплавський послав усіх у баню!

Михайло Поплавський послав усіх у баню!

Співаючий ректор представив епатажний кліп на свій хіт А ми з кумою ходим в баньку!.

Ректор Університету культури Михайло Поплавський, який задає тренди в Тік.

Ток, здивував ультрасучасною епатажною роботою.

Він подарував нове життя своєму запальному, сповненому позитивної енергетики, хіту А ми з кумою ходим в баньку, представивши його четверту екранізацію.

Це вибуховий експеримент із сучасним аранжуванням та несподіваним провокаційним відео у форматі Tік.

Toк, знятий з використанням сучасних світових технологій LED cube, VR, Unreal Engine 4, tracking systems та 3D-графіки.

– Передусім я хотів, щоб кожен, хто подивиться цей кліп, усміхнувся, зарядився позитивною енергією та забув про всі проблеми.

Так ми прокачуємо по емоціях, – каже Поплавський.

Поплавський додає, що весела пісня, гумор, оптимізм у всі часи допомагали українцям жити, дивитися на життя під іншим кутом та бачити у ньому хороше.

– Ми повинні цінувати свою здатність жартувати, веселитися, розважатися та робити це якнайчастіше.

На оптимістах тримається світ, песимісти лише глядачі! А банька з кумою – це завжди позитив.

Тож ходіть у баню і будьте здорові! – сказав Михайло Поплавський.

Режисером епатажного відеокліпу виступила відома кліпмейкер Олена Вінярська.

Вона втілила сміливі ідеї Поплавського на екрані, наповнивши кліп еротичною естетикою.

За словами режисерки, вона надихнулась кінострічкою Парубоцька вечірка у Вегасі.

Новий кліп представлений в еклектичному стилі, у ньому поєднуються поп-арт з елементами хіп-хопу та фрістайлу.

Використані також трендові аксесуари, зокрема, величезний вентилятор з дівчат-лобстерів.

У роботі Олена вперше застосувала незвичайний монтаж – картинка змінюється через дві секунди.

Так що кожна сцена – це окремий ролик для Тікток.

– Кліп складається з коротких трендових тіктоківських відео.

Під час зйомок ми використовували бандани, перуки, аксесуари та луки із крайніх колекцій модних світових брендів.

За тікток-трендами на костюмі Михайла Поплавського прописали слова пісні.

У кліпі і дрова рубали, і пиво з раками пили, і танцювали, і караоке співали.

Все за найкращими банними традиціями! – розповіла Олена Вінярська.

Роль спокусливої куми дісталася красуні Наталії Миронюк.

Вона відобразила збірний образ ідеальної жінки за відгуками чоловіків в інтернеті та соцмережах.

Це блакитноока блондинка, з вузькою талією, довгими ногами та пишним бюстом.

Ефектна і пристрасна кума «не пиляє» чоловіка, а підносить йому пиво з раками та дозволяє бувати у товаристві інших жінок.

Поруч із такою кумою роздухарився і сам Михайло Поплавський.

У кліпі він один за одним змінює яскраві образи – від стриманих стильних костюмів, з елегантними хустинками на шиї, до тренду останніх сезонів – оверсайз.

Особливо вразив фінальний костюм – неоново-помаранчевий у поєднанні з такого ж кольору модними кросівками та епатажними окулярами від Kenzo.

У кліпі також можна побачити новинки від культових модних брендів.

Тканини замовлялися за кордоном, а всі костюми з нуля були відшиті всього за два тижні.

Співаючий ректор каже, що у таких яскравих костюмах почувається органічно, оскільки терпіти не може нудьги та темних кольорів.

Він вважає, що світлий і яскравий одяг піднімає настрій.

Михайло Поплавський переконаний, що нова відеоробота надихає, заряджає позитивом та допомагає дивитися з оптимізмом у майбутнє.

Із Поплавським абсолютно згодні ті, хто першим переглянув прем’єру.

Народний артист Павло Зібров назвав його людиною-святом, яка вміє створити атмосферу щастя та зробити щасливими всіх довкола.

– Дуже яскрава вийшла робота, з барвистими костюмами, просто ідеальна картинка.

І Михайло Михайлович – дуже модний, юний, людина-свято з неймовірною енергетикою! – зазначив Зібров.

Студентка КНУКіМ, актриса, співачка та блогер Анна Трінчер після перегляду заявила, що Михайло Михайлович своєю бурхливою діяльністю та яскравими роботами задає тренди і не дозволяє розслаблятися не лише Тік.

Токерам, а й артистам, стимулюючи всіх більше працювати та розвиватися.

Із прем’єрою Поплавського також привітали Наталія Бучинська, Аліна Гросу, Wellboy та інші.

Tube та збирають мільйонні перегляди.

Український борщ (прем’єра кліпу XR у червні 2021 року) у You.

Tube набрав понад 14 млн переглядів.

Концертний кліп Українські вареники (прем’єра кліпу XR у травні 2021) – 11 554 276 переглядів; Сало (прем’єра кліпу XR у квітні 2021) – 7 576 121 перегляд; Сину мій (прем’єра кліпу XR у липні 2021) – 2 194 359 переглядів; Батько (прем’єра кліпу XR у серпні 2021) – 2 063 345 переглядів.

Перегляди в Тік.

Ток, де Поплавський має понад 600 тис.

підписників, теж не відстають.

До речі, співаючий ректор уже працює над новим відео на пісню Щастя є!.

Михайло Поплавський: Tik.

Tok – це космос!.

Источник материала
Поделиться сюжетом