Перевірте себе: 9 фраз, які вживають люди з високим емоційним інтелектом
Перевірте себе: 9 фраз, які вживають люди з високим емоційним інтелектом

Перевірте себе: 9 фраз, які вживають люди з високим емоційним інтелектом

Відомий американський психолог, науковий журналіст та письменник Деніел Гоулман провів понад 25 років у дослідженнях і написанні книг про емоційний інтелект. Він вважає, що бути емоційно розумною людиною – це бути високоефективними та залученими до того, що ви робите. А також почуватися задоволеними своєю роботою та мати гарний настрій на роботі.

Те, як це виглядає і звучить на практиці, розбивається на чотири сфери емоційного інтелекту: самосвідомість, самоконтроль, соціальна обізнаність і управління стосунками. У цих областях існують конкретні здібності або "компетенції", які відрізняють зіркових виконавців у роботі, як у командах, так і в якості лідерів. Ось 9 фраз, які люди з емоційним інтелектом зазвичай думають або говорять регулярно – кожна з них відображає силу однієї з компетенцій, пише CNBC.

"Я можу впоратися з цим"

Компетентність емоційного інтелекту: самоконтроль (самоконтроль)

Незалежно від того, наскільки напруженим чи тривожним є ваше життя, досконалість у самоконтролі – і зокрема в емоційному самоконтролі – означає, що ви можете не дати таким руйнівним емоціям, як гнів або тривога, заважати вам виконувати те, що вам потрібно робити наразі.

Перевірте себе: 9 фраз, які вживають люди з високим емоційним інтелектом

"Я можу стати краще, і ти також"

Компетентність емоційного інтелекту: самоконтроль (позитивний світогляд)

Замість того, щоб припускати, що ви чи хтось інший справляєтеся з певною навичкою чи завданням настільки ж добре, наскільки вони здаються на цей час, ви розумієте, що всі, включаючи вас, можуть стати кращими за допомогою контролю та практики. Цей позитивний світогляд дає вам змогу переживати труднощі в житті та дозволяє бачити можливості навіть у невдачах.

"Я в захваті від цієї зміни"

Компетентність емоційного інтелекту: самоуправління (адаптивність)

Ви можете долати невизначеність і адаптуватися до змін замість того, щоб жорстко реагувати. Ви прагнете пізнати нові способи діяльності та життя.

"У мене такі думки, тому що…"

Компетентність емоційного інтелекту: самосвідомість

Мати самосвідомість означає, що ви розумієте, що викликає ваш настрій і як емоції змушують вас думати, відчувати та бажати діяти. Ви можете розпізнати, наприклад, коли ваші думки походять від почуття гніву, тривоги або смутку. Самосвідомість є необхідною умовою для кращого емоційного самоконтролю та самоконтролю в цілому.

"Я розумію, і я піклуюся про вас"

Компетентність емоційного інтелекту: соціальна обізнаність (емпатія)

Є три види емпатії:

Знати, як хтось думає про те, що відбувається

Відчувати їхні почуття

Турбуватися про цю людину.

Разом ці три аспекти емпатії створюють близькість і довіру в будь-яких стосунках.

Перевірте себе: 9 фраз, які вживають люди з високим емоційним інтелектом

"Отже, як тут все працює"

Компетентність емоційного інтелекту: соціальна обізнаність (організаційна обізнаність)

Знання того, хто приймає важливі для вас рішення, дає вам ключ до вирішальної динаміки вашої організації. Якщо ви розумієте, хто залучений і як все працює, ви часто можете впливати.

"Ми можемо це вирішити"

Компетентність емоційного інтелекту: управління стосунками (управління конфліктами)

Талант у вирішенні конфліктів означає, що ви не ігноруєте їх, можете вислухати всі думки та знайти безпрограшні рішення.

"Ми стоїмо один за одного"

Компетентність емоційного інтелекту: управління стосунками (командна робота)

Відчуття належності та психологічної безпеки у команді означає, що є можливість докладати всіх зусиль і ризикувати, щоб бути інноваційними, не боячись бути неприйнятим або приниженим. Незалежно від вашої ролі в команді, ви вмієте підключатися та співпрацювати, розподіляючи обов’язки та винагороди.

"Це може вам допомогти"

Компетентність емоційного інтелекту: управління стосунками (коучинг і наставництво)

Коучинг або наставництво є ключовою частиною допомоги в розвитку лідерів на майбутнє, зміцнення вашої команди та організації в довгостроковій перспективі. Ви робите це пропонуючи підтримку та мотивуючи людей навчатися та розвиватися.

Раніше OBOZ.UA розповідав, чому не варто постійно "рятувати" дитину та які 4 риси треба виховати в ній.

Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader