Новий сезон на каналах «великої шістки»: у який контент інвестують медіагрупи?
Новий сезон на каналах «великої шістки»: у який контент інвестують медіагрупи?

Новий сезон на каналах «великої шістки»: у який контент інвестують медіагрупи?

«Час ризикнути», «Сезон героїв», «З любов’ю можливо все!», «Канал великих подій!» – це концепції сезонів каналів «великої шістки».

Вони наведені в довільному порядку, але їх можна безпомилково зіставити з назвами каналів.

І це тому, що кардинальних змін у ролях каналів цієї осені не планується.

Кожен іде своїм визначеним шляхом і не звертає на поворотах: карколомних експериментів, різких змін форматів, повної ротації контенту не планує ніхто.

Більшість ключових проєктів – це нові сезони перевірених продуктів, серіали відповідають тематиці своїх каналів, сітки мовлення стабільні.

У що ж вкладали гроші великі канали цього року?.

«Україна»: «Канал великих подій!».

Осіння концепція «України» – «Канал великих подій!».

А такими подіями на каналі називають шоу «Маска», сотні прем’єр серіалів і фільмів, а також публіцистичні програми.

Корейський формат The Masked Singer («Співак у масці») минулого року став подією на світовому ринку після того, як його адаптація вийшла на американському телеканалі Fox.

Саме цей формат для свого великого розважального шоу придбала «Україна».

За умовами шоу, знаменитості, вдягнені у незвичні костюми та маски, виконують популярні композиції, а судді та глядачі мають їх упізнати.

Серед великих прем’єр каналу – історична драма «Сага», яка розповідає про століття історії України через історію окремої родини.

Серіал виробництва «Три-я-да продакшн» став одним з переможців пітчингу проектів патріотичного спрямування Міністерства культури та отримав 18,8 млн державної фінансової підтримки.

Власне, цей осінній сезон буде багатий на історичні саги про історію України, адже ще один схожий проєкт, знятий за підтримки держави, – «І будуть люди» – стартує на СТБ.

Уже вийшли в ефір «України» прем'єри міні-серіалу «Незабута», другий сезон кримінальної драми «На твоєму боці – 2», мелодрама «Гра в долю», третій сезон детективного серіалу «Виходьте без дзвінка».

У перший тиждень вересня в ефір після літньої відпустки повернулось політичне ток-шоу «Свобода слова Савіка Шустера».

З другого тижня стартує сьомий сезон докудрами «Історія одного злочину», а наприкінці вересня вийде «Реальна містика».

Також канал у серпні оновив свою програму про життя зірок «Зірковий шлях».

Через пандемію та карантин деякі проєкти «Україна» відклала на наступний рік.

«Під час суворого карантину у нас, як і в усіх мовників, зупинялись зйомки частини проєктів та серіалів, зокрема тих, старт яких планувався на осінь.

Відповідно, після відновлення роботи довелося працювати з подвійним навантаженням, та все одно, деякі прем’єри ми перенесли на наступний рік.

Але якщо говорити саме про старт сезону, то тут більш-менш усе, що планували показувати (нові прем’єрні історії, нові сезони улюблених програм та серіалів), встигли зняти.

Тому можна сказати, що карантин вплинув на виробничі процеси, на графік роботи продакшенів, але не на кінцевий результат.

На появу запланованого контенту в ефірі, на даний момент, – ні», – розказали у пресслужбі каналу.

Наразі виробництво ще триває в усіх каналів і продакшенів.

Адже надалі на графіки зйомок може вплинути ситуація з пандемією.

«Зараз усі наші й наших партнерів виробничі потужності завантажені максимально, щоб і далі витримувати наші плани.

Але ці потужності не безмежні, а в сітці каналу “Україна” настільки багато годин прем’єрного контенту, що знімати про запас не дуже виходить», – додали в пресслужбі.

Найкращим показником ефективності (КРІ) цього сезону для «України» буде «успіх у глядачів».

ICTV: «Сезон героїв».

Свій новий сезон ICTV називає «Сезоном героїв».

«Цієї осені телеканал не просто відкриває новий сезон із прем’єрами серіалів та шоу, а представляє Всесвіт героїв.

Ця концепція не обмежується одним сезоном, а лягає в основу ідентифікації каналу, адже ICTV завжди був місцем, де живуть герої, і зараз ми хочемо наголосити на цьому», – розказує Анастасія Штейнгауз, керівна директорка ICTV.

Канал намагатиметься просувати саме українських героїв, додає вона: «Наші новини врятують світ, вчасно проінформувавши та попередивши телеглядачів.

Наші кіногерої спіймають і покарають усіх поганих хлопців, а наш гумор не дасть померти від смутку».

Ключові прем’єри осені – це три серіали та проєкти виробництва «Дизель студіо».

Останні стартували першими ще 28 серпня: нові випуски «Дизель-шоу», восьмий сезон скетчкому «На трьох» і другий сезон ситкому «Вижити за будь-яку ціну».

Решта серіалів сезону ICTV – «героїчні».

Новий сезон детективу «Пес» виробництва ProTV стартував 7 вересня.

За сюжетом, поліцейський Макс зі своїм чотирилапим напарником продовжують звільняти вулиці від небезпечних злочинців.

У перших серіях планується весілля.

Творці серіалу обіцяють зробити більш цікавою сюжетну лінію стосунків головного героя Макса та його коханої Олени.

6-серійний бойовик «Доброволець» режисера Ахтема Сеітаблаєва та студії «В.І.К.» зайде в сітку 6 жовтня.

У центрі сюжету серіалу – колишній доброволець АТО, який намагається адаптуватися до мирного життя і водночас розкручує злочинну змову, щоб запобігти теракту.

На створення серіалу Український культурний фонд виділив майже 15 млн грн.

І третя прем’єра – 12-серійна костюмована комедія «Козаки.

Абсолютно брехлива історія» виробництва IQ Production.

Це історія про «пригоди козаків наприкінці 16 століття, пошук скарбів та справжньої дружби».

Серіал став одним з переможців пітчингу проектів патріотичного спрямування Міністерства культури та отримав 16,8 млн державної фінансової підтримки.

За словами пані Штейнгауз, через карантин довелось призупинити виробництво серіалів, які планували запустити навесні.

А от усі інформаційні проєкти працюють у звичному режимі та з дотриманням санітарних норм: «Факти», «Ранок у великому місті», «Надзвичайні новини», «Антизомби», «Гражданская оборона».

Зі стартом нового політичного сезону повернулися в ефір «Факти тижня» та політичне токшоу «Свобода слова».

«Як показали телерейтинги, на карантині глядачі набагато більше цікавилися новинами.

Ми стежимо, щоб українці безперебійно і вчасно отримували свіжі новини», – наголосила керівна директорка ICTV.

Про основні очікування від сезону та критерій ефективності вона висловилася досить романтично: «Як і завжди, у нас один основний критерій та орієнтир – любов глядача».

«1+1»: «Найяскравіші, найякісніші та найсильніші».

«Наша концепція – найяскравіші великі розважальні та комедійні шоу, найякісніші серіали, найсильніший інформаційний блок», – каже Максим Кривицький, генеральний продюсер «1+1» і керівник напрямку «Телевізійний бізнес» групи «1+1 медіа».

Відповідно, ключові шоу сезону – це «Танці з зірками» та «Маскарад» за румунським форматом Mysteries in the Spotlight.

Якщо перше шоу вже йде у вечірньому праймі неділі, новий проєкт канал має намір поставити у вечірній прайм суботи.

«Отже, глядачі “1+1” матимуть якісний контент усі вихідні», – звертає увагу пан Кривицький.

Тобто, «1+1» не чекатиме завершення «Танців», щоб запустити «Маскарад», формат якого подібний до шоу каналу «Україна».

Ризикнемо припустити, що проєкти навіть стартують в один і той самий період.

Окрім цього в осінньому сезоні «1+1» вийдуть і проєкти студії «Квартал 95»: «Вечірній квартал», «Ліга сміху» та «Жіночий квартал».

Уже стартував новий сезон розажальної програми «Життя відомих людей», його новою ведучою стала співачка та учасниця «Жіночого кварталу» Віра Кекелія.

Також «Плюси» запустили нове реаліті-шоу «Майже колишні», яке виходить у лінійці власних проєктів щовівторка (о 22.45).

А по середах у цьому слоті канал показує нові випуски тревелшоу Дмитра Комарова «Світ навиворіт».

Щоб підсилити інформаційний блок, «1+1» запустив оновлену студію.

А також додав денний випуск ТСН о 14:00.

Наприкінці серпня повернулось в ефір і політичне токшоу «Право на владу».

У серіалах канал, на відміну від весняного сезону мелодрам, робитиме ставку на комедії.

Традиційно «1+1» увійшов у новий сезон повторами «Сватів».

Однак скоро у сітку зайдуть нові сезони серіалів «Великі вуйки» та «Сидор.

Оренки», а також новий серіал «Рідня» виробництва Space Production.

Останній розповість про повернення головного героя до рідного містечка після 10 років життя у столиці.

Через карантин «1+1», за словами Максима Кривицького, не відмовився від жодного проєкту.

І навіть стало більше на одне масштабне шоу.

Мова про «Маскарад».

«Вважаю, що “1+1” найбільш успішно адаптувався до нових умов карантину.

Команда Big Entertainment Shows під керівництвом Володимира Завадюка ще весною показала свій інноваційний підхід до виробництва розважальних проєктів під час диджитал-фіналу “Голосу країни”.

Тепер ця команда виробляє прямоефірні “Танці з зірками”, дотримуючись карантинних норм.

Навіть учасникам, які, на жаль, захворіли, команда проєкту знайшла, як надати шанс виступити: Ольга Фреймут і Дарина Петрожицька з партнерами танцювали дистанційно», – розповів генпродюсер.

Він додав, що команда «Кварталу» зараз працює над виробництвом трьох проєктів для «1+1», які глядачі зможуть побачити згодом.

«Серіали на певний час змістили, проте не припинили зйомки, і наразі все йде за графіком, проте в нових умовах, враховуючи реалії», – зауважив пан Кривицький.

Основними викликами для «1+1» у новому сезоні, за словами пана Кривицького, стануть старт шоу «Маскарад», утримання частки перегляду серіалів та гарні показники ТСН.

Новий канал: «Час ризикнути».

Концепція сезону Нового каналу – «Час ризикнути».

За словами маркетинг-директорки каналу Ольги Балабан, ключові проєкти сезону відповідатимуть цій ідеї.

Прем’єрне реаліті «У кого більше?», яке стартувало 31 серпня, ставить перед учасниками виклик: «Заробити якнайбільше або понести покарання».

У проєкті три пари журналістів – Максим Узол і Ольга Манько, Анастасія Кошман та Анна Олицька, Аліна Мисечко та Валентин Чернявський – вирушають у країни Африки та Азії, де кожен з них має заробити якомога більшу суму грошей на спір, шукаючи собі найрізноманітнішу роботу.

У четвертому сезоні «Кохання на виживання» (старт 15 вересня) учасники спробують «перевірити свої стосунки або жити в сумнівах».

А для учасників другого сезону шоу «Діти проти зірок» (старт 7 жовтня) виклик – «розгромити дорослих або… жодних або».

Із 16 жовтня канал запускає «Супер-топ-модель по-українськи», у якому беруть участь найкращі учасниці всіх сезонів «Супермоделі по-українськи» і «Топ-моделі по-українськи».

Посил шоу такий: «Повернутися з тріумфом чи розпрощатися з мрією».

Слоган нового модельного реаліті – «Краса врятує світ».

Майже всі прем’єрні проєкти до нового сезону Новий канал устиг зняти до карантину, а решту дознімав влітку та восени без глядачів.

31 серпня завершилися зйомки «Дітей проти зірок» і тревелшоу Лесі Нікітюк «Le Маршрутка», у вересні знімають гумористичне «Вар’яти-шоу».

Усі вони вийдуть в ефір у жовтні.

В осінньому сезоні Новий канал хоче піднімати соціально важливі та резонансні теми.

«Ми хочемо стати актуальним каналом.

Щоб наші проєкти глядачі обговорювали після перегляду, – розповідає Ольга Балабан.

– Мова йде не про політику та депресуху, а про можливості до змін, що залежать від кожного з нас.

І ці цінності сповідують герої наших програм.

Наприклад, у “Супер-топ-моделі по-українськи” дівчат насправді хвилюють теми екології, сортування сміття, захист тварин: жодна з дівчат не бажає рекламувати хутро.

Декому з них болить тема боротьби з насиллям.

Практично кожній відкликається тема гендерної рівності – точніше, вони живуть у реальності, що всі люди можуть робити вільний вибір у професії, в особистому житті, у кар’єрному зростанні… Їм у середньому 22-24 роки, це вже покоління соціально відповідальне, яке щось змінює.

І ми хочемо показати глядачам, що вони теж можуть змінювати себе і все довкола».

Із 26 вересня сітку Нового доповнить тревелшоу «Орел і решка» виробництва Teen.

Spirit Studio.

Канал отримав права на прем’єри двох нових сезонів: «Орел і решка.

Чудеса світу» (ведучі Антон Зайцев та Василіса Хвостова) та «Орел і решка.

Дівчачий сезон» (ведучі Юля Коваль та Анастасія Івлєєва).

При цьому Новий канал не бентежить те, що тривалий час проєкт був пов'язаний з брендами інших каналів («Інтер», К1).

«Пригоди й подорожі – це цінності, близькі нашій аудиторії.

Не перший рік в ефір виходить “Le Маршрутка”, де Леся Нікітюк проводить тревел-розслідування областей України.

“Заробітчани” трансформували в азартно-пригодницьке реаліті “У кого більше”, у якому ведучі шукають неймовірні роботи в Азії та Африці на спір.

І цілком логічною стала поява у нас відомого у всьому світі українського тревелшоу “Орел і решка”», - зазначає очільниця каналу Ольга Задорожна.

Також Новий канал завершує зйомки другого сезону серіалу «Перші ластівки.

Zалежні», прем’єра якого запланована на кінець року.

Наразі це єдиний серіал, який Новий презентує до нового сезону.

Прайм каналу й надалі базуватиметься на власних проєктах і кінопоказах.

Про основні зміни в сітці «Детектору медіа» розповіла Ольга Балабан: «Восени серіалів у нас у праймі не буде.

О 19.00 з понеділка по п’ятницю – великі проєкти.

Після 21.00 у будні на Новому залишаться художні фільми.

“Вар’яти” з’являться в ефірі в жовті й будуть виходити одразу після випуску “Хто зверху?” (10-й сезон цього шоу стартував 27 серпня.

– Ред.).

Також у жовті о 18.00 щопонеділка виходитиме “Le Маршрутка”.

“Орел і решка” транслюватимуться об 11.00 у суботу з 26 вересня».

Показниками успіху для Нового каналу буде інтерес глядачів і висока частка.

«Ми хочемо, щоб вистрелили наші всі наші проекти! І щоб ключові шоу ми могли продовжити в наступних сезонах.

Очікуємо від “Перших ластівок.

Zалежні” ще гучнішого резонансу, ніж торік», – додає Ольга Балабан.

За її словами, канал має намір стати беззаперечним лідером для аудиторії віком 25-34.

СТБ: «З любов’ю можливо все!».

СТБ гаслом нового сезону обрав свій старий слоган «Можливо все» і поєднав його з тематикою любові.

На думку керівництва каналу, глядачі зараз прагнуть щасливих історій.

«Осінь на СТБ проголошує: з любов’ю можливо все! Сьогодні ми бачимо, як люди втомилися від пандемії і тривожних новин; через карантин у багатьох немає впевненості в завтрашньому дні; ми всі не знаємо, що на нас чекає восени.

Люди хочуть дивитися контент, який заряджатиме гарним настроєм, хочуть бачити на екрані щасливі історії.

Тому цієї осені ми пропонуємо глядачеві контент, який нагадає про головну цінність життя – любов», – пояснює Людмила Семчук, керівна директорка каналу.

СТБ бачить осінь сезоном великих прем’єр, одкровень, захопливих історій, зворушливих зустрічей, здійсненних мрій і любові.

Ключовими проєктами будуть власні шоу та серіали, які канал і надалі поєднуватиме у своїй сітці.

Так, о 19.00 залишається вертикальна лінійка студійних шоу: «Детектор брехні» з Дмитром Карпачовим (щопонеділка), «Таємниці ДНК» з Тетяною Висоцькою (щовівторка) й шоу Оксани Байрак «Про що мовчать жінки» (щосереди).

Щочетверга у слоті заплановані повторні випуски токшоу «Один за всіх» з Михайлом Присяжнюком (основні випуски – по неділях о 20:00).

З понеділка по четвер о 18.00 виходитимуть спершу повтори, а з жовтня – прем’єрні випуски реаліті «Супермама» з Дмитром Карпачовим, перший сезон якого вийшов навесні.

З великих шоу в ефірі плануються ювілейний сезон «Мастер.

Шефа» по суботах (стартував 29 серпня) і «Холостячка» (стартує в жовтні).

Також цієї осені глядачі СТБ побачать новий сезон реаліті «Хата на тата» і прем'єрні випуски докуреаліті (суміш серіалу та реаліті) «Сліпа» виробництва Space Production (з 11 вересня).

Суботніми ранками продовжить виходити «Неймовірна правда про зірок» з Григорієм Решетником і Надією Матвєєвою.

По неділях СТБ крім «Одного за всіх» показуватиме «Слідство ведуть екстрасенси» (з 30 серпня) та медичне реаліті «Я соромлюсь свого тіла» (з 27 вересня).

О 20.15 по буднях заплановано слот «СТБ-серіал».

З понеділка по четвер у нього по черзі заходитимуть розширена версія «Спіймати Кайдаша» виробництва «Прокіно» (з 31 серпня) та історична сага за романом Анатолія Дімарова «І будуть люди» виробництва Film.

ua (з 14 вересня).

Обидва серіали стали переможцями пітчингу проєктів патріотичного спрямування Міністерства культури, перший отримав від держави 13,3 млн грн фінансової підтримки, другий –32,4 млн грн.

Далі в слоті плануються новий серіал Оксани Байрак, мелодрама «Колір пристрасті» (виробництво Art Forms Production), «Полонена» (робоча назва), «Искупление» (робоча назва, Star.

Light Production) і «Мій чоловік, моя жінка» (робоча назва, Ivory films).

У денних слотах буднів з 11 вересня виходитиме детективний серіал «Слід» виробництва Space Production.

А от по п’ятничних вечорах з 25 вересня СТБ показуватиме прем’єрні 4-серійні романтичні мелодрами виробництва Star.

Light Production, спродюсовані Галиною Балан-Тимкіною: «Любов з ароматом кави», «Привіт, тату» «Сонячні дні», «Мій коханий ворог».

Карантин, за словами Людмили Семчук, відкоригував плани каналу.

Деякі прем’єри минулого весняного сезону були перенесені на осінній.

Одним з головних рішень, пов’язаних із карантином, стала відмова СТБ від проєкту «Х-фактор» цієї осені.

«Ми прийняли рішення не ризикувати здоров’ям учасників та знімальної групи і цього року робимо перерву.

Натомість, ми підготували інший великий проєкт – романтичне реаліті “Холостячка” з Ксенією Мішиною.

Також спеціально для романтичних п’ятниць на СТБ Stаr.

Light Production знімає цілу низку 4-серійних мелодрам», – розповідає керівна директорка каналу.

СТБ почав відновлювати зйомки проєктів, заморожених через карантин, навесні та влітку.

«Звичайно, з дотриманням усіх правил безпеки та карантинних обмежень.

Влітку за місяць змогли запустити “з нуля” кулінарний проєкт “Звана вечеря” – це той ще виклик в умовах карантинних зйомок», – зауважила пані Семчук.

Через нові умови для зйомок частина прем’єр сезону перенесена на жовтень.

Власне, така ж ситуація і в інших каналів, які наразі дознімають свої проєкти.

СТБ нині знімає контент не лише на осінь, а й на весну.

Від нового сезону СТБ очікує, що його проєкти стануть подіями для суспільства.

«Звичайно, нам важливі рейтингові показники наших продуктів в ефірі.

Але нам також важливо залишатися трендсетерами на ринку, щоб наші прем’єри ставали подіями, які піднімають важливі для суспільства теми і викликають широкий резонанс в інтернет-просторі», – резюмує пані Семчук.

«Інтер» Х.

Отримати коментарі щодо концепції сезону каналу «Інтер» «Детектору медіа» поки що не вдалось.

З огляду на анонси каналу та сітку початку вересня, кардинальних змін у програмуванні поки що не планується.

Прайм каналу стабільний, його ключові проєкти – токшоу «Стосується кожного», «Речдок», «Слідство вели…» та новини.

У денних слотах – повтори програм, у ранкових – ранкове шоу, «Корисна програма» та турецькі серіали.

У вікенд, оскільки канал втратив шоу «Орел і решка», яке перейшло на Новий, то вирішив запустити власний тревелпроєкт із Жанною Бадоєвою – «Інше життя».

Мовник позиціонує програму як «чесну розповідь про повсякденне життя місцевих жителів у різних містах і країнах: про те, що всіх нас об'єднує, а в чому відчуваються відмінності від українських реалій».

«Інше життя» стартувало в середині серпня і продовжує виходити по неділях.

Також у вересні канал анонсує запуск щосуботніх концертів Лайми Вайкуле о 20.30.

За останні роки «Інтер» суттєво втратив свої позиції, порівняно з конкурентами, що, зокрема, є й результатом того, що канал менше інвестує в новий продукт.

Однак при тих можливостях, які є в мовника, він лишається шостим каналом, і поки що мовникам з другого ешелону не вдалося його посунути на нижчі щаблі.

Теги по теме
Статьи Рынок
Источник материала
loader
loader