"Інтерпайп" запустив клієнтський сервіс, де можна онлайн відстежувати виконання замовлень
"Інтерпайп" запустив клієнтський сервіс, де можна онлайн відстежувати виконання замовлень

"Інтерпайп" запустив клієнтський сервіс, де можна онлайн відстежувати виконання замовлень

Українська промислова компанія "Інтерпайп" запустила цифрову платформу, яка дозволяє клієнтам у реальному часі відстежувати виробництво та доставку своєї продукції. Про це йдеться у матеріалі Forbes.

Зокрема, завдяки особистому кабінету, користувачі можуть бачити не лише залишки продукції на складах, а й контрольовано планувати постачання, переглядати документи онлайн та слідкувати за статусом замовлення.

"Це ключовий інструмент для європейського ринку, – пояснює Іван Мазанка, директор з продажу труб у Європі. – За останні кілька років ми стали найбільшим імпортером безшовних лінійних гарячекатаних труб на ринок ЄС і наразі маємо 270 активних замовників. Кожному з них вкрай важливо знати точний час прибуття машини, щоб заздалегідь забронювати місце на складі".

Відстежувати маршрут вантажу з заводу до складу клієнта "Інтерпайпу" дозволяє система GPS-трекінгу.

"Навіть перебуваючи за сотні кілометрів від заводу, клієнт отримує повний контроль над своєю логістикою. Просто сидячи біля компʼютера, він бачить, коли автомобіль чи корабель із його продукцією прибуде на склад – ми можемо прогнозувати час доставки з точністю до годин", — зазначив Олександр Новиков, менеджер проєкту.

Онлайн-платформа також дає змогу стежити за виробництвом у режимі реального часу.

"Замовити труби чи колеса значно важче, ніж просто купити щось в інтернет-магазині. Проте ми зробили цей процес легким і прозорим для клієнта, — розповів Сергій Саєвич, IT‐директор "Інтерпайп".

Уже створено понад 165 клієнтських акаунтів, але в наступному році на такий формат спілкування планують перевести абсолютно всіх партнерів.

Джерело матеріала
loader
loader